Ørskog Legekontor

Sjøholtvegen 86 6240 Ørskog

Siste vurderinger av behandlere ved Ørskog Legekontor

Flott lege

Lege: Lene Fjordside Skrevet

Veldig fornøyd med mine 11 år med henne. Alltid vært profesjonell å imøtekommende.

Avsluttes grunnet jeg flyttet.

Useriøs...?

Lege: Lene Fjordside Skrevet

Føler meg oversett og uviktig etter at jeg fikk barn, hver gang jeg har vært der med barnet har jeg blitt avvist med det jeg har tatt opp. Har oppsøkt legevakt i ålesund samme dag som jeg har vært der pga en diagnose jeg var helt uenig i og da har det vist seg at jeg har rett, fikk ny diagnose på legevakta som jeg stolte på.

Bytta fastlege og er mer fornøyd nå.

Rettferdig.. Ingen pilledoktor som gjør folk til misbrukere, men heller ikke sånn som mener att paracet fikser alt.

Lege: Lene Fjordside Skrevet

Flink å grundig ang helsen min.. Sjekker ut å ser på løsninger og er grundig.

Manglende oppfølging

Lege: Lars Tore Nerbøvik Skrevet

Har hatt dr. Nerbøvik som fastlege i noen år. Skulle ønske han fulgte meg opp like grundig som han skriver omstendelige journalnotater etter hver konsultasjon. Han kan bli bedre på å følge opp henvisninger og i bruk av medisinske begrunnelser i henvisninger og legeattester. Må purre på henvisninger, det er slitsomt når man kronisk syk. Legesekretærene opptrer som om de er leger, og krever få oppgitt sykdomsårsaken for hver timebestilling, for å få time hos legen. Har nå takket for meg og valgt en annen fastlege.

En lege som ser deg!

Lege: Lars Tore Nerbøvik Skrevet

Har hatt dr. Nerbøvik i mange, mange år, forsøkte en annen fastlege nærmere her jeg bor, men velger å kjøre langt og å beholde legen som lytter til meg og ser meg. Det at han forbereder seg før jeg kommer til time gjør at jeg ikke må sitte og ramse opp igjen sykehistorien min. Dette sier meg at han skriver god journal også. En del konsultasjoner er det mulig å ha via hans faste telefontid der han ringer pasienten opp etter avtale. En effektiv løsning.