Halsa Legekontor

Telefonnummer71 55 96 5071 55 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Liabøen 6683 Vågland

Siste vurderinger av Halsa Legekontor

Fantastisk lege!!!

Lege: Hanne Boksasp Bryn Skrevet

Svært hyggeleg og flink!! Er alltid er alltid hjelpsam og bryr seg om pasientane!!
Hyggeleg blodprøvedame på Halsa legekontor!

Tar ikke tkf

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Telefonen blir ikke besvart selv i ringetiden. Hjelper ikke mye ned fastlege når de ikke tar tlf. Har aldri vært borti slikt før, hvordan skal man bestille time når de aldri svarer?

En flott lege!

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Han har hjulpet meg og min familie mange ganger. Jeg har fått time når jeg har trengt det og hans råd og behandling har vist seg å fungere godt. Han oppdaget at mitt stoffskifte var feilbehandlet over mange år av en annen lege. Den andre legen bare fornyet reseptene uten å følge opp med kontroller. Etter at medisinene ble endret har jeg fått livet tilbake. Stor takk! Jeg opplever han både vennlig og forståelsesfull. Han kan trygt anbefales.

Usympatisk og lite forståelsesfull

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Jeg fikk en mld på tlf med oppfordring om oppfølging, samtidig som at en resept på fast medisin ble trukket, jeg vet ikke hva som hadde skjedd, men ville snakke med da jeg ville snakke med han var var han ikke å få tak i. Jeg opplevde situasjonen som ubehagelig, og jeg sitter igjen med å føle at jeg har gjort noe galt. Jeg opplevde at han behandlet meg som om jeg hadde null forståelse for min egen situasjon/diagnose.

Finfin lege

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Svært fornøyd. Dog veldig lang ventetid på kontoret. Det lønner seg å ringe en stund før timen og høre forventet ventetid.