Sørlandet Privatsykehus

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sørlandet Privatsykehus

Verdens snilleste menneske

Lege: Liv-Hilde Antonsen Myren Skrevet

Fått hjelp over flere år med alt fra vaginisme til PCOS og ufrivillig barnløshet. Tre andre leger sa jeg «bare måtte vente» mens Hilde oppdaget problemet etter bare minutter. Anbefaler på det sterkeste. Empatisk og faglig dyktig

Trygg og en fantstisk Kirug

Lege: Stephan Thomassen Skrevet

Var inne på Sørlandets Privatsykehus for en skulder operasjon for 3 mnd siden, Der Stephan Thomassen utførte operasjon, Operasjonen var meget vellykket og jeg er kjempe fornøyd med resultatet, er tilbake i full jobb igjen.
jeg vil på det varmeste anbefale Sørlandets Privatsykehus og ikke minst Stephan Thomassen.
vist jeg noen gang må opereres igjen, så er det Stephan Thomassen jeg kommer til å oppsøke.
Takk for hjelpen :)

Helt fantastisk!

Lege: Svein Arthur Jensen Skrevet

Leter du etter en dyktig og sympatisk plastikkirurg, så har du funnet han.

Er så fornøyd og evig takknemlig. Har flere venninner som har blitt operert hos han og resultatene er så bra.

God oppfølging i tiden etterpå.

Meget flink kirurg

Lege: Erik Mulder Pettersen Skrevet

Følte meg godt ivaretatt. Behandlingen var meget vellykket og ingen komplikasjoner. Var veldig opptatt at jeg hadde det bra under hele inngrepet og informerte underveis når jeg hadde spørsmål. Han har også humor og det er viktig. Kunnskapsrik og veldig flink. Kan absolutt anbefales.

Utrolig dyktig og nøye!

Lege: Liv-Hilde Antonsen Myren Skrevet

Rolig, forklarende, hensynsfull, kunnskapsrik og beroligende. Koster privat, men verd det. Hun tok veldig hensyn til min vaginisme og brukte mindre størrelse på utstyr. Dette har ingen annen gynekolog gjort tidligere, visste ikke at dette var en mulighet engang. Så dette satt jeg veldig pris på. Vil virkelig anbefale denne gynekolog.