Volvat Storo

Siste vurderinger av Volvat Storo

Trygg, hyggelig og dyktig.

Lege: Peter Johan Andersen Skrevet

Jeg anbefaler Peter til alle som trenger en ØNH-lege.

Jeg har alvorlig helseangst og trenger mye trygghet. Her får jeg det. Har hatt og har fremdeles et kronisk problem med øret. Det er plagsomt, men Peter trygger og ivaretar meg og angsten min hver gang jeg kommer.

Fantastisk lege

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Ekstremt kunnskapsrik. Møter dine problemer på fremdragende måte slik at man føler seg trygg. Kommer aldri til å benyette en annen lege for gastro.

Helt fantastisk!!

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Måten du blir møtt på, lyttet til og ivaretatt er helt unikt.
Dette er en mann med empati, medmenneskelighet, og ikke minst med meget god kunnskap i faget sitt.
Jeg er utrolig takknemlig for den måten jeg har blitt behandlet på, har hatt to store operasjoner og med godt resultat og god oppfølging, helt supert!

Varm og trygg

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Jeg skulle operere poser under øynene. På første konsultasjonen fikk jeg mye info og ble godt forklart det jeg skulle gjennom. Oprasjonsdagen følte jeg meg veldig trgg når Frank hentet meg. Han har en myk og god stemme, flink og forklare og ett godt smil.
Anbefales på det sterkeste
Svarte meg raskt på sms- til og med søndag. Følger opp tett.
Proff!!!

Är så tacksam för att jag hamnade hos Mattias!!

Lege: Mathias Skotvedt Irgens Skrevet

En helt strålande läkare som vet hur man hanterar människor och som verkligen kan sitt fag. Väldigt kunnskapsrik och betryggande. Han diagnostiserade, la en plan, genomförde, följde upp underveis och vi kom i mål helt i tråd med planen- 100% rätt person för jobbet och anbefales verkligen!