Volvat Storo

Vitaminveien 1A 0485 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Storo

Unødig besøk, unødig utgift

Lege: Jàkup Midjord Skrevet

Bestilte time for PRP-behandling hos Volvat Storo etter anvisning fra klinikk i Storbritannia at slik behandling ville være gunstig før behandling der.
Ved oppmøte får jeg beskjed om at "det hadde gått for langt" for PRP-behandling og at behandlingen i Storbritannia var "noe kun de som solgte den trodde på".
Volvat skulle informert om at de ikke ville gi meg den behandling jeg eksplisitt hadde etterspurt; jeg sendte MR/DICOM filer god tid i forkant av timen. I stedet fikk jeg et helt unødig besøk og en regning på kr. 2550,- for å få beskjed om at jeg ikke kunne få det jeg ønsket.
Behandlingen i Storbritannia var vellykket.

Dyktig kirurg - Anbefales!

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Kirurgen er dyktig og nøye gjennom hele prosessen (fra første konsultasjon helt til den siste oppfølgingen).
Jeg er veldig fornøyd med resultatene. Anbefales!

Upålitelig

Lege: Carl Fredrik von Krogh Skrevet

Sier at han skal skrive ut resepter, men gjør det ikke.
Vet ikke om han glemmer det eller hva som er problemet. Det blir ikke gjort selv om han har sagt at han skal gjøre det eller har gjort det. Jeg som pasient må ringe inn flere ganger og må etterspørre «påminne», nærmest mase om han kan gjøre det. Tar utrolig lang tid å få resept. Utrolig slitsomt og frustrende.

Den beste gynekologen!

Lege: Jan Mellembakken Skrevet

Etter flere spontanaborter, bestilte vi time da vi fikk positiv graviditetstest. Han møtte oss med forståelse, kunnskap og ro. Han undersøkte grundig, fortalte hva han så og tok seg tid. Vi fikk inntrykk av at han ønsket oss vel. Han lyttet og ga oss gode råd til hva vi kunne gjøre videre. Han er en fantastisk person.

Hyggelig, imøtekommende

Lege: Christian Fredrik Kroepelien Skrevet

Tok meg seriøst. Behagelig og tok mine bekymringer på alvor. Forklarte godt. Følte meg sett lg lyttet til. Anbefales!