Stines Tannklinikk

Telefonnummer980 30 000980 30 0 ...
Bryggeriveien 13 1608 Fredrikstad
Stines Tannklinikk holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stines Tannklinikk

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Stine Cecilie Magnussen Skrevet

Jeg må bare dele hvor fantastisk Stine er som tannlege! Jeg har hatt noen tannleger tidligere, men Stine er virkelig noe annet. Hun er ikke bare superdyktig, men også utrolig omsorgsfull og enkel å prate med.

Første gang jeg møtte Stine, merket jeg at hun virkelig bryr seg om pasientenes velvære. Hun tar seg tid til å lytte til spørsmål og bekymringer og gir ærlige råd som virkelig hjelper. Det betyr mye å føle seg ivaretatt og forstått når man er hos tannlegen!

Det beste med Stine er at hun virkelig fokuserer på deg når du er der. Det er ikke bare rutine og «neste pasient» for henne; hun tar seg tid til å gå gjennom ting grundig og forklarer alt på en måte som er lett å forstå. Jeg har aldri følt meg mer komfortabel i tannlegestolen!

Hvis du trenger en tannlege som ikke bare er flink, men som også bryr seg om deg og gir ærlige råd for god tannhelse, så er Stine helt klart det beste valget. Jeg er så takknemlig for alt hun har gjort for tennene mine, og jeg ser frem til å fortsette samarbeidet med henne videre!