Hudlegeklinikken Innlandet

Telefonnummer973 12 166973 12 1 ...
Bryggerigata 8 (Rydjordbygget) 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Hudlegeklinikken Innlandet

Ikke en bra opplevelse!

Lege: Hermund Feldborg Skrevet

Man kan ikke være utålmodig når man får time her. Ventetiden på venterommet var laaang. Snakket med andre som hadde sittet opp mot 2 timer og ventet,og slik var det hver gang. Når jeg først kom inn var han kjempe stresset og han virket overfladisk i forhold til det han skulle undersøke hos meg. Følte egentlig att turen var litt bortkastet og att fastlegen kunne gjort jobben like greit. Synd att folk får en slik første opplevelse,for jeg tror han i utgangspunktet er en flink og kunnskapsrik hudlege.

Flink lege!

Lege: Somyeh Baig Skrevet

Fikk god behandling samt oppfølgning av legen. Det var noe ventetid for å komme i kontakt med dem, men ellers greit.

Dyktig og seriøs

Lege: Somyeh Baig Skrevet

Solid lege som faktisk brydde seg. Har vært hos andre pga hudplager, men først her jeg ble tatt seriøs føler jeg.. hun forstod raskt problemområde og tok tid til å forklare. I motsetning til andre som bare ville raskt ekspedere meg og bli ferdig. Ser også forbedring med behandling. Anbefales👍

Empatisk og dyktig hudlege

Lege: Somyeh Baig Skrevet

Jeg hadde nylig en time på hudlegeklinikken i innlandet, og kan si at det var blant det beste opplevelsene jeg har hatt. Fra første øyeblikk ble jeg møtt av hyggelige ansatte. Legen tok seg god tid, var vennlig og virket proff på sin jobb. Det jeg som skilte seg ut for meg var hvordan legen overgikk forventingene. Hun var veldig empatisk og tok seg tid til å sjekke andre ting tillegg til det jeg ble henvist for. Strålende fornøyd. Kan anbefales!

Meget misfornøyd

Lege: Somyeh Baig Skrevet

Tok seg ikke tid, følte meg ikke hørt, anbefales ikke. Hun virket uinteressert og var vanskelig å kommunisere med