Ski Barneklinikk

Industriveien 3 A 1400 Ski

Siste vurderinger av Ski Barneklinikk

Trygg,kunnskapsrik,tilgjengelig,omsorgsfull

Lege: Anna Owczarz Skrevet

En svært sjelden dedikert barnelege.
Har stor respekt for oss pårørendes erfaringer og kunnskap om en svært sjelden progressiv nevrologisk sykdom hos vårt barn som nå er blitt 20 år.
Vi kan fremdeles ringe de Anna da ting blir for vanskelig med dårlig oppfølging av fastlege.
Hun har søsken og foreldre i fokus.En bauta i vårt liv i ca 15 år-som anbefales på det sterkeste!

Trygg,kunnskapsrik og tilgjengelig

Lege: Anna Owczarz Skrevet

Fantastisk kunnskapsrik og tar pasient og pårørende på alvor. Tilgjengelig,hyggelig og bestandig hjelpsom. Faglig dyktig lege.

Helt fantastisk

Lege: Anna Owczarz Skrevet

Hun lytter virkerlig til foreldrene. Ser og vurderer barnet. Sitter ikke kun foran skjerm. Vi har vært en del hos henne og hatt telefonsamtaler. Og hun var den som oppdaget at barnet vårt har refluks. Verken fastlegen eller helsestasjonen klarte å finne ut hva som feilet babyen. Er så takknemlig vi fikk dratt til henne.

Alltid tilgjengelig og dyktig

Lege: Anna Owczarz Skrevet

Dette er en barnelege som virkelig snakker barnet ditt sin sak! Hun svarer alltid når du tar kontakt, og ofte med en gang. Ekstremt dyktig og vil barnets beste. Hun kan mye om alt, og gir foreldre gode tips og råd i tillegg. Anbefaler denne barnelegen til absolutt alle!