Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Fannrem legesenter
Utrolig flink lege
Lege: Endre Rao SkrevetVeldig oppdatert på seneste forskning, grundig undersøkelse og er oppriktig interessert i å finne den absolutt beste behandling.
Føler at han tar alle like seriøst, om det er en ordinær forkjølelse eller en noe alvorlig sykdom.
Han er genuint interessert i å hjelpe sine pasienter, og kikker ikke på klokka for å holde tiden - han bruker den tiden han føler han trenger for å komme til bunns i problemet.
Flink til å henvise videre om det er nødvendig, og flink til å gi tilbakemeldinger som folk ofte venter på.
Problemet er at alle sitter med denne oppfatningen av han, derfor til tider noe ventetid for å få tak i han
Den beste legen jeg har hatt!!! Hun tar meg på alvor og er flink til å lytte. Jeg veit at hun er faglig oppdatert.
Lege: Astrid Katarina Moen Fagerli SkrevetDen beste legen jeg har hatt!!! Hun tar meg på alvor og er lyttende. Hun tar seg alltid god nok tid til meg. Hun et faglig oppdatert og gir meg alltid tilbakemelding om ulike prøver som er tatt.
Medisinsk dyktig, omsorgsfull og trivelig
Lege: Almute Rukiene SkrevetFølte meg veldig ivaretatt som pasient i en livssituasjon jeg virkelig trengte det.
Det har vært viktig for meg at legen har vært rask med å gjennomføre ting, og det har hun gjort på en utmerket måte.
Unik!! :)
Lege: Endre Rao SkrevetAldri opplevd maken! Kan snakke med han som en hvem som helst venn. Faglig dyktig og tar jobben sin seriøst! Håper aldri han slutter!;)
Den beste legen heg har hatt!
Lege: Astrid Katarina Moen Fagerli SkrevetFaglig oppdatert.
Tar enhver henvendelse seriøst.
Rask tilbakemelding på spørsmål.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?