Almute Rukiene

Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

Autorisasjon (2004)

Fannrem legesenter Telefonnummer72 48 65 4072 48 65 ...
Megardsvegen 6A 7320 Fannrem
Almute Rukiene er en av 19 fastleger i Orkland

Siste vurderinger av Almute Rukiene

Kjeftede arrogante og uhøflige lege

Jeg har kontaktet dr Almute Rukiene per telefon ved 3 anledninger, og i hver telefonsamtale hennes oppførsel har vært likedan: kjeftede, arrogante og uhøflige. Hun har ikke lyttet til, har avbrutt samtalen, og hennes egenrådige oppførsel har jeg betraktet som mangel på respekt for annens helse. Hun har absolutt ikke vært den legen som ville henvise en pasient til noen spesialist eller sykehus. Dette er min vurdering av dr Almute Rukiene i kontakt med henne. Jeg ønsker lykke til videre til de pasientene som dr Almute Rukiene har så hyppig og med en gang henvist til spesialister, og som har hatt så positive opplevelser i kontakt med henne. Jeg tilhører ikke den gruppa.

Den beste legen vi har i Orkland

Ho følge opp, og er snar med å sende oss videre når det trengs. En lege jeg kan prate om alt, og som lytter, har omsorg og tar tak i ting
med en gang

Medisinsk dyktig, omsorgsfull og trivelig

Følte meg veldig ivaretatt som pasient i en livssituasjon jeg virkelig trengte det.
Det har vært viktig for meg at legen har vært rask med å gjennomføre ting, og det har hun gjort på en utmerket måte.

En veldig flink lege.

Følger pasientene sine nøye. Er veldig nøye med prøver og oppfølging. Hun kan ringe på kveldstid også hvist det er noe hun lurer på eller for gi svar på evt prøver.

En engasjert lege.

Hun er engasjert og tar pasient på alvor. Flink også med barn. Følger opp avtaler. Er hyggelig og trivelig. Man tørr å snakke med henne om alt.