Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Fannrem legesenter
En strålende lege
Lege: Astrid Katarina Moen Fagerli SkrevetVirkelig en klasselege! Har virkelig peiling på hva hun driver med, og er kjempehyggelig!
Jeg har mistet respekten for henne.
Lege: Astrid Katarina Moen Fagerli SkrevetHun har feilet både på kunnskap og ydmykhet. Hun er veldig blid, fnisete og tullete. Det er ganske upassende når pasienten er alvorlig syk. Det er ikke alt man kan "le bort".
Useriøs.
Får ikke bedre lege
Lege: Endre Rao SkrevetBeste legen noen gang jeg har hatt.
Flink både med voksne og barn, tar seg tid og flink til å forklare/lytte:)
Anbefaler han på det sterkeste :)
Super lege !
Lege: Astrid Katarina Moen Fagerli SkrevetAstrid er en oppegående og flott dame !
Hun har en rolig og behagelig fremtoning, og skaper en god atmosfære og trygghet i rommet. Hun er til å stole på.
En helt super lege !
Lytter ikke
Lege: Astrid Katarina Moen Fagerli SkrevetFøler at hun ikke lytter til hva problemet er.
Hun behandler også folk etter "status," altså yrke. Har opplevd det etter jobbskifte.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?