Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Fannrem legesenter
Super lege
Lege: Endre Rao SkrevetHan er kjempeflink. Prøver så godt han kan å hjelpe uansett problem. Virker ærlig og redelig i det han gjør og anbefales.
En veldig flink lege.
Lege: Almute Rukiene SkrevetFølger pasientene sine nøye. Er veldig nøye med prøver og oppfølging. Hun kan ringe på kveldstid også hvist det er noe hun lurer på eller for gi svar på evt prøver.
Tar pasienten på alvor!
Lege: Astrid Katarina Moen Fagerli SkrevetLytter til deg og tar deg på alvor! Har også opplevd at hun spør kollegaer om en "second opinion" hvis hun har vært i tvil, noe som er svært betryggende. Kommer hun til kort ifht. utredning og behandling, er hun flink til å henvise videre!
En dyktig lege
Lege: Astrid Katarina Moen Fagerli SkrevetEn lege som lytter og forstår. Dyktig. Svarer alltid på flere spørsmål enn det timen var bestilt for. Snill og omsorgsfull dame.
Den beste legen man kan ha.
Lege: Astrid Katarina Moen Fagerli SkrevetHører på deg. Lett å få tak i. Pålitelig. Hyggelig. Gir aldri inntrykk av å ha knapt med tid.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?