Klinikk Kognito

Telefonnummer474 83 000474 83 0 ...
Olav Tryggvasons Gate 28 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Klinikk Kognito

Kunnskapsrik og lyttende men travel

Lege: Solveig Klæbo Reitan Skrevet

Klæbo Reitan var imøtekommende. Man må kanskje "mase" litt for å få tett oppfølging, og det virker som hun har tettpakket kalender fra 8 om morgenen til 8 på kvelden, minst. Men i de situasjonene det har vært behov for rask hjelp/reaksjon, så har hun bestandig prioritert det. Det går fort i svingene hos Klæbo Reitan da, skal sies. Både med utredning og utskriving av medisiner. Noen ville sikkert ikke stolt helt på det. Og jeg har selv purret på epikriser og dialog med fastlege. Men jeg stolte på henne likevel, hun er tillitsvekkende. Dessuten liker jeg i grunnen godt at det ikke treneres unødvendig.

Utilgjengelig og uforsvarlig

Lege: Solveig Klæbo Reitan Skrevet

Fikk utredning effektivt hos henne og ble satt igang på medisiner, med jevn oppfølging første halve året
Hadde da et godt inntrykk. Etter dette ble det umulig å få hjelp.
Hadde en time etter 4 mnd som ble avlyst. Fikk da ikke ny time før 4 mnd etter dette. Noe som har ført til 8 måneder uten mulighet for å endre medisinering eller oppfølging. Rett og slett uforsvarlig.
Føler jeg må mase for å få kontakt med henne og det virker som at jeg er til bry.

Minimalistisk og fraværende

Lege: Tone Dorthe Sletten Skrevet

kommer med veldig lite feedback- kan sitte og ser på mobilen og trykke på den mens man snakker.. Fraværende og ikke støttende

Arrogant

Lege: Solveig Klæbo Reitan Skrevet

Etter seks måneders venting fikk jeg ikke noe videre hjelp her. På nettsiden står det «endelig ble jeg sett», men det var virkelig ikke tilfellet. Ble henvist tilbake til dps, som var grunnen til at jeg kom hit i utgangspunktet. Et frekt og arrogant avslag var det fastlegen fikk tilbake da jeg ble prøvd henvist hit igjen.

Trygg og kunnskapsrik

Kåre Nonstad Skrevet

Fikk god hjelp med utredning av ADHD. Følt meg ivaretatt og forstått igjennom hele prosessen. Enkel og snakke med og jeg merket at han har mye erfaring.