Midtre Gauldal legekontor

Telefonnummer72 43 03 2072 43 03 ...
Rørosveien 1 7290 Støren

Siste vurderinger av behandlere ved Midtre Gauldal legekontor

fantastisk lege

Lege: Thuy-Vu Le Hovdahl Skrevet

Er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege.

Hun er sympatisk og bryr seg. Tar deg seriøst og prøver det hun kan. Henviser videre om hun er usikker. Fikk meg raskt inn på sykehuset (selv om det egentlig var lang ventetid ) Hun fokuserer på det positive, istedet for det negative . Har aldri gått ut fra henne med en forferdelig følelse
anbefales på det varmeste ! :)

Bagatelliserer

Lege: Peter Christoph Bräunlich Skrevet

Har hatt denne legen i mange år, og har vært ganske fornøyd. De siste årene har han virkelig tapt seg. Han bagatelliserer det jeg forteller, og trekker inn sitt eget yrke for å komme med poeng av at mine helseutfordringer ikke er så ille som jeg vil ha det til, da det er "mye verre å være lege å jobbe mange timer i strekk". Føler ikke han tar meg på alvor. Han er alltid minimum 30 minuttet forsinket, aldri har jeg kommet inn til tiden.

Veldig dyktig

Lege: Thuy-Vu Le Hovdahl Skrevet

Hun lytter til det man sier og får inntrykket av at hun bryr seg om meg og det jeg kommer inn med av problemer. Hun er dyktig og har kommet frem til riktige løsninger for meg. Har aldri vært så fornøyd med en fastlege, eller lege, før:-)

Veldig fornøyd

Lege: Peter Christoph Bräunlich Skrevet

En av de beste fastlegene jeg har hatt. Tar seg alltid god tid til å lytte og er nøyaktig. God å snakke med og overhodet ikke stresset. Opplever at han har mye kompetanse og tar pasientene sine seriøst. Han er empatisk og løsningsorientert. Det eneste som er negativt er at det er vanskelig å få time på sommeren da kontorer har ferieavvikling og litt lang ventetid på legetime. Dette er ikke hans feil.

Empatisk og løsningsorientert

Lege: Peter Christoph Bräunlich Skrevet

Gjennomgående meget godt fornøyd med alt unntatt tilgjengelighet.
Men gode leger er jo populære og etterspurte, så litt dårlig tilgjengelighet er vel en logisk følge både av at mange ønsker å være pasient hos denne legen og at han tar seg tid til å lytte og undersøke.
Liker spesielt godt at han forstår mitt fokus på helbredelse (når mulig) i stedet for mine muligheter vis a vis NAV. Jeg går jo til lege for å bli frisk og mest mulig arbeidsfør, og helst ikke sykemeldt eller trygdet.