Kvernevik Legekontor

Traneveien 10 4048 Hafrsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Kvernevik Legekontor

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Anne Karen Bøe Skrevet

En veldig dyktig og hyggelig lege. God oppfølging. Hun tar ting seriøst, og er flink til å samhandle ved henvisninger. Er meget fornøyd.

Topp fastlege

Lege: Kristin Eide Skrevet

Jeg er veldig heldig som har fått henne som ny fastlege.

Hun tok seg god tid og gav meg en skikkelig god EU sjekk. Nå føles det veldig bra for med overgangs alder plager vet man jo ikke med sikkerhet at man ikke har andre underliggende problem.

Tommelen opp for lege Kristin Eide

Lege: Kristin Eide Skrevet

Jeg opplever henne som svært empatisk og lyttende. Hun ser meg inn i øynene, tar meg alvorlig og kommer med gode, kloke råd. Hun gir god hjelp og gjør meg trygg.
Kristin er den beste legen jeg har hatt. Jeg er takker min lykkestjerne for at jeg har funnet henne.

Ubrukelig legekontor

Lege: Stine Syversen Kvinnsland Skrevet

Resepsjonen svarer ikke på meldinger på Helsenorge og har 20 minutt ventetid på telefon selv om man ringer akkurat det tidspunktet man må for å få hastetime. Når man først da kommer i kontakt med dem er det for seint for dem til å sette opp hastetime siden man er 20 minutt forsinket. Så å få hastetime kan man bare glemme.

Bytter legekontor fordi resepsjonen er ubrukelig. Det hjelper ikke hvor fornøyd jeg er med legen.

Profesjonell lege som bryr seg

Lege: Stine Syversen Kvinnsland Skrevet

Har vært hos flere leger og helsepersonell men aldri opplevd å bli tatt så seriøst som hos Kvinnsland. Hun er både grundig og engasjert. Veldig takknemlig at jeg har funnet en fastlege som henne. Rene og ryddige kontorer på legesenteret, og hyggelig service fra både personal og legen selv. Ingenting vondt å si her.