Eureka Kiropraktikk Strømmen

Strømsveien 70 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Eureka Kiropraktikk Strømmen

Dyktig og hyggelig

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått av Jan Kristian, han er veldig dyktig og bryr seg om mine problemer ☺️

Råtass kiropraktor

Holder meg unna uføretrygd :-D
Gjør at jeg kan holde meg i fulltidsjobb å gjøre det det jeg elsker. Mye gode råd å tips for å ta vare på kroppen i det daglige

Dyktig og erfaren kiropraktor

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jan Kristian er en veldig dyktig og kunnskapsrik kiropraktor, som får en til å føle seg trygg og godt ivaretatt. Jeg har fått veldig god og effektiv behandling med hyaluronsyre for ankelen min. Ettersom det er svært få som gir denne behandlingen føler jeg meg heldig som i tillegg kunne få oppfølging av en så kompetent kiropraktor i nærområde.

Kan anbefales på det sterkeste.

Særdeles dyktig behandler

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jan Kristian er en meget dyktig behandler som jeg varmt kan anbefale. Han er metodisk og tilnærmer seg pasienten på en helhetlig måte som gjør at de ulike behandlingene fungerer meget bra. Han er også flink til å anbefale forebyggende øvelser. Jeg har blant annet gjennomført en PRP behandling som hadde gode resultater og fjernet smerter jeg hadde.

Superdyktig kiropraktor rett og slett!

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jeg har gått hos Jan Kristian i flere år med små og store problem og føler meg veldig godt ivaretatt hver gang. Han sitter inne med svært høy kompetanse og topp utstyr til både undersøkelse og behandling. Han tenker helhetlig, er lyttende og undersøker nøye. Jeg er bare superfornøyd!! Han fiksa krystallsyken min for noen år siden og nå går jeg til behandling for skadet kne og får meget god hjelp med bla ultralydveiledet PRP og Hyauronsyreinjeksjoner hos han. Det funker! Kan anbefale kiropraktor Jan Kristian Kielland Asmyhr på det varmeste!