Logo for Medicus Bergen AS

Medicus Bergen AS

Logo for Medicus Bergen AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Bergen AS

Kunnskapsrik og profesjonell

Lege: Alexander Freis Skrevet

Kan varmt anbefale Alexander. Kunnskapsrik, informerende og behagelig i sin fremtoning. Tok seg tid til å besvare alle spørsmål grundig og jeg følte meg godt ivaretatt.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Alexander Freis Skrevet

Fantastisk hyggelig opplevelse hos Medicus Bergen. Dyktige og kunnskapsrike personale. Hele prosessen opplevdes veldig trygg og god. Alltid tilgjengelige gjennom portalen for spørsmål. Grundigw undersøkelser og tilpasset behandling med ønsket resultat etter kun en behandling. Veldig, veldig glad for at det var Medicus som var raskest på å gi tilbakemelding da vi trengte det og for at vi valgte de. Kunne ikke vore mer fornøyd, og anbefaler Medicus Bergen videre til alle som trenger hjelp med fertilitet behandling!

Profesjonelt!

Lege: Alexander Freis Skrevet

Effektiv, veldig profesjonell og en trygghetsskapende gynekolog som er flink til å informere. Anbefales!

Evig takknemlig

Lege: Alexander Freis Skrevet

Tusen takk for hjelpa 🙂🥰 God kommunikasjon og service gjennom heile prosessen, Dokke er fantastiske🥰

IVF treatments

Lege: Alexander Freis Skrevet

"I was seeing Dr Alexander for IVF treatment, and I can say he's expertise with a compassionate approach, making each visit a reassuring, he is is always take the time to explain treatment options clearly. He makes each treatment individual and I am pregnant with the first IVF attempt.
Overall, I highly recommend Dr. Alexander to seeking the same treatment .