Fyrgata Legekontor

Fyrgata 3 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrgata Legekontor

Trygg, effektiv og lyttende!

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

God fastlege som kan virke litt stresset, men tar seg tid til deg som pasient både for store og små. Måtte ha en legeerklæring til nav rett etter bytte og den tok han seriøst og lyttet til meg og satte seg inn i journalen min. Har vært der noen turer med barn også, og han lytter godt til foreldre og tar seg tid opp fra tastaturet til å snakke med barnet også (selv om hun bare er 1 år gammel) :)
Ikke gjenkjennbart med det andre skriver her inne med at han ikke tar seg tid til pasienten og ikke hører på hva som blir sagt.

Arrogant verdensmester

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Fikk tildelt han som fastlege, hvar der en gang det var en ubehagelig opplevelse. Stod heldigvis på vent hos annen fastlege
Som jeg fikk dagen etter.

Flott legekontor med flotte folk

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Magnus er en flink lege som lytter og tar seg tid. Hadde han som fast lege på Snåsa og valgte å flytte etter til Steinkjer.

God og hyggelig lege.

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Etter å ha hatt dr. Kjøbli som vikar, er vi glade for å kunne fortsette hos dr. Kjøbli som fastlege.

Uprofesjonell

Lege: Kristin Gisvold Skrevet

Uprofesjonell lege som ikke lytter til pasient sine behov og utfordringer. Mer interessert i å melke informasjon som kan kategoriseres som sladder enn å faktisk hjelpe.