Fyrgata Legekontor

Fyrgata 3 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av Fyrgata Legekontor

God vurderingsevne og kommunikasjon

Lege: Ole Kristian Harsvik Skrevet

Vi setter pris på å ha en slik ung og våken fastlege. Han gir gode og treffende vurderinger samtidig som han lytter til oss og også trekker inn mer erfarne kolleger dersom han har liten erfaring med det det gjelder eller aner at vi trenger mer forsikring. Han har usedvanlig gode kommunikasjonsevner.
Hilsen

Fantastisk lege!

Lege: Kristin Gisvold Stokke Skrevet

Kristin er en fantastisk fin lege, som bestandig tar seg god tid med deg som pasient. Hun lytter, tar deg på alvor og gjør sitt ytterste for at du som pasient skal få den hjelpen du trenger! Jeg er kjempe glad for at Kristin er min fast lege.

Meget god lege

Lege: Knut Gystad Skrevet

Er veldig fornøyd med han, tar deg seriøst og har et godt humør.
Tar seg tid til å lytte og har greie på det han gjør. Anbefales.

Lege: Kristin Gisvold Stokke Skrevet

Tar seg god tid, forhaster seg ikke. Henviser videre ved behov og man føler seg velkommen og tatt på alvor! Føler hun strekker seg langt for pasientene og virker genuint interessert i hva man har å fortelle. Ingen spørsmål er dumme å man blir godt tatt vare på. Skjønner godt det er vanskelig å komme til på lista da jeg prøvde i over 1 år! Angrer ikke et sekund på bytte!

Den beste legen jeg har hatt!!!

Lege: Kristin Gisvold Stokke Skrevet

Første lege jeg har møtt som faktisk har lest journalen min før jeg kom inn på kontoret! En lege som faktisk bryr seg og tar seg tid til pasienten, men som samtidig får unnagjort ting kjapt. En lege man kan stole på!