Fyrgata Legekontor

Telefonnummer74 17 12 1074 17 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fyrgata 3 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av Fyrgata Legekontor

En slik lege burde alle få!

Lege: Odd Erik Karlsen Skrevet

Lytter, spør, kommuniserer og forklarer. Viser at han har opparbeidet seg en fantastisk rutine igjennom sine år som lege. Takk!

Fantastisk lege!

Lege: Kristin Gisvold Stokke Skrevet

Kristin er en fantastisk fin lege, som bestandig tar seg god tid med deg som pasient. Hun lytter, tar deg på alvor og gjør sitt ytterste for at du som pasient skal få den hjelpen du trenger! Jeg er kjempe glad for at Kristin er min fast lege.

Super fornøyd!

Lege: Ove Asgeir Aune Skrevet

Har hatt Ove Aune som fastlege i alle mine 20 år, og ikke noe negativt å si! Flink og vennlig fastlege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Lege: Kristin Gisvold Stokke Skrevet

Tar seg god tid, forhaster seg ikke. Henviser videre ved behov og man føler seg velkommen og tatt på alvor! Føler hun strekker seg langt for pasientene og virker genuint interessert i hva man har å fortelle. Ingen spørsmål er dumme å man blir godt tatt vare på. Skjønner godt det er vanskelig å komme til på lista da jeg prøvde i over 1 år! Angrer ikke et sekund på bytte!

Grei og tilgjengelig.

Lege: Ove Asgeir Aune Skrevet

Har gått hos ham i mange år med stort og smått. Han har greid å kurere det meste, og prøver å finne gode løsninger.