Magnus Tølløv Kjøbli

Skjæret 47 1390 Vollen
Magnus Tølløv Kjøbli er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Magnus Tølløv Kjøbli

Arrogant lege

Lenge siden sist jeg var hos han, men siden min fastlege var borte måtte jeg. Han møter pasienter som jeg kan tenke meg leger i gamledager gjorde, med en ovenfra og ned holdning. Han er, tross ganske fersk, den mest arrogante legen jeg har møtt. Slenger rundt med spydige kommentarer og hopper fort på sannheten uten å undersøke.
Anbefales IKKE!

Dyktig og imøtekommende lege

Bruker Kjøbli som fastlege til min 6 år gamle sønn. Kort ventetid på time, alltid hyggelig, og bryr seg om å finne ut hva som er galt og å hjelpe. Anbefales!

God og tillitvekkende allmennlege

Magnus er lett å prate med og har glimt i øyet. Jeg har tillit til hans faglige kunnskap, og selv om jeg er ikke storforbruker av legetjenester er det hyggelig å besøke kontoret når jeg egentlig ikke vil innrømme å være syk.

En empatisk og kunnskapsrik lege

Jeg hadde mitt første møte med Magnus i dag, og ble positivt overrasket. Han fremstod både som en empatisk og kunnskapsrik lege, som tok pasienten på alvor. Han lyttet, stilte spørsmål, og foreslo nødvendige tester ut fra symptomer på sykdomsbildet, i tillegg satte han opp time til videre oppfølging. Akkurat slik en dyktig lege skal gjøre.

Flott lege

Magnus Tølløv Kjøbli er en flott lege. Han tar seg tid når det er behov og han er veldig grundig. Han er interessert og lytter. Har alltid følt meg velkommen. Aldri i veien. Kan anbefales med god sammvittighet.