Magnus Tølløv Kjøbli

Vollen Legekontor

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Magnus Tølløv Kjøbli er en av 52 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Magnus Tølløv Kjøbli

Arrogant

Sønnen min måtte på legevakten og møtet med denne legen var ikke positivt. Han fremstod som arrogant og det virket som om han ville ha det hele fort overstått.
Forventer at en lege håndhilser på pasientene sine, noe han ikke gjorde.
Reagerer ekstra mye på den uempatiske og arrogante siden av han når pasienten er et barn.
Vi fikk den hjelpen vi trengte rent medisinsk, men for min sønn som gruet seg til legebesøk fra før, så var ikke dette en heldig opplevelse.

Trygg og kunnskapsrik

Magnus er en lege som lytter til pasienten sin. Han strekker seg langt for å hjelpe til. Er det noe han ikke vet så mye om, så setter han seg inn i det eller henviser til riktig sted.

Arrogant lege

Lenge siden sist jeg var hos han, men siden min fastlege var borte måtte jeg. Han møter pasienter som jeg kan tenke meg leger i gamledager gjorde, med en ovenfra og ned holdning. Han er, tross ganske fersk, den mest arrogante legen jeg har møtt. Slenger rundt med spydige kommentarer og hopper fort på sannheten uten å undersøke.
Anbefales IKKE!

Dyktig og imøtekommende lege

Bruker Kjøbli som fastlege til min 6 år gamle sønn. Kort ventetid på time, alltid hyggelig, og bryr seg om å finne ut hva som er galt og å hjelpe. Anbefales!

God og tillitvekkende allmennlege

Magnus er lett å prate med og har glimt i øyet. Jeg har tillit til hans faglige kunnskap, og selv om jeg er ikke storforbruker av legetjenester er det hyggelig å besøke kontoret når jeg egentlig ikke vil innrømme å være syk.