Magnus Tølløv Kjøbli

Tlf: 66 76 51 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Magnus Tølløv Kjøbli er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Magnus Tølløv Kjøbli

Arrogant lege

Lenge siden sist jeg var hos han, men siden min fastlege var borte måtte jeg. Han møter pasienter som jeg kan tenke meg leger i gamledager gjorde, med en ovenfra og ned holdning. Han er, tross ganske fersk, den mest arrogante legen jeg har møtt. Slenger rundt med spydige kommentarer og hopper fort på sannheten uten å undersøke.
Anbefales IKKE!

Dyktig og imøtekommende lege

Bruker Kjøbli som fastlege til min 6 år gamle sønn. Kort ventetid på time, alltid hyggelig, og bryr seg om å finne ut hva som er galt og å hjelpe. Anbefales!

God og tillitvekkende allmennlege

Magnus er lett å prate med og har glimt i øyet. Jeg har tillit til hans faglige kunnskap, og selv om jeg er ikke storforbruker av legetjenester er det hyggelig å besøke kontoret når jeg egentlig ikke vil innrømme å være syk.

En empatisk og kunnskapsrik lege

Jeg hadde mitt første møte med Magnus i dag, og ble positivt overrasket. Han fremstod både som en empatisk og kunnskapsrik lege, som tok pasienten på alvor. Han lyttet, stilte spørsmål, og foreslo nødvendige tester ut fra symptomer på sykdomsbildet, i tillegg satte han opp time til videre oppfølging. Akkurat slik en dyktig lege skal gjøre.

Flott lege

Magnus Tølløv Kjøbli er en flott lege. Han tar seg tid når det er behov og han er veldig grundig. Han er interessert og lytter. Har alltid følt meg velkommen. Aldri i veien. Kan anbefales med god sammvittighet.

Lite empatisk lege

Fremstod uinteressert og lite empatisk. Gjorde ingen undersøkelser og fikk veldig liten tid. Fikk bare et "får se det ann".

Så ikke på skade.

Jeg kom til Magnus Kjøbli for å få hjelp med sterke smerter i kneet (bieffekt av medisin). Jeg fikk da beskjed om at jeg hadde en kronisk sykdom og at jeg kastet bort tiden hans.

Andre leger har tidligere kunnet hjelpe meg 'til tross' for kronisk sykdom. Da jeg forsøkte å få ham til å se på det fikk jeg spørsmålet;

–Du har en kronisk sykdom, hva forventet du at jeg skulle gjøre?

Etter dette ble jeg sendt hjem. Dette til tross for at vedlegget til medisinene mine ettertrykkelig sier at man skal gå til legen hvis man opplever denne typen sideeffekter.

Jeg har aldri følt meg så verdiløs. Smerten går utover jobb og hjemmesituasjonen.

Jeg har de siste 4 årene vært i kontakt med flere leger. De fleste av dem veldig bra. Jeg kan – dessverre – med hånden på hjerte si at Magnus Kjøbli er den dårligste legen jeg har møtt. En lege som ikke engang tar seg tid til å undersøke pasienter.

Kjipeste legen jeg har møtt

Jeg har møtt noen leger opp gjennom årene og denne er virkelig toppen av bunnen. Hvis du leser dette, Magnus, så håper jeg du tar noe av dette som står om deg på denne tråden til etterretning. Arrogant, likegyldig, kun opptatt av betaling og tidvis nedlatende er ikke gode kvaliteter hos en fastlege.

Uintressert

Har hatt noen besøk hos Magnus og er ikke fornøyd. Ger intrykk av at han er uintressert, ikke noen medmenskelig respons over hode. Vil bare holde tiden og ta betalt.
Typisk lege som ikke burde arbeide med patienter.
Kommer bytte fastlege.

Presis lege

Jeg har vært pasient ved Vollen i lengre tid, og var vant til å vente langt utover oppsatt tid hos den gamle fastlegen min. Denne nye unge mannen som har tatt over etter ham, er meget presis slik at jeg ikke trenger å ta halve dagen fri for legebesøk. Utover dette virker han kunnskapsrik. Jeg anbefaler ham på det sterkeste!

Bra lege -anbefalles

Har vart innom med en 2 åring hos Magnus, bra kommunikasjon, hyggelig kar, smilende. Bare postiv erfaring. Anbefalles

Arrogant og nedlatende

Jeg har brukt Vollen legekontor i snart 20 år og har alltid vært fornøyd. Da fastlegen min sluttet overtok Magnus Kjøbli hans praksis. Mitt møte med Kjøbli var svært negativt; han er arrogant, nedlatende og viser ingen interesse eller empati til tross for alvorlig sykdom. Familien ble dessverre nødt til å bytte legekontor pga han.

Arrogant

Jeg fikk også Magnus som ny fastlage i Vollen. Var der tre ganger på tre uker og han husket meg ikke igjen! Ikke lyttet han til det jeg sa og sendte i tillegg faktura for å INFORMERE om blodprøveresultater. Har byttet fastlege!

Arrogant ANBEFALES IKKE! i det hele tatt.

Jeg har hatt Magnus som fastlege pga forrige fastlegen min avsluttetpraksis.
Det var VELDIG uheldig. Fordi han Magnus var arrogant og hørte ikke hva jeg sa. ikke empati.

Jeg hadde også brukt Vollen Legekontor de siste 9 år, men har byttet lege på denne dagen som jeg møtte.

Kjempegodt inntrykk

Har hatt Magnus som fastlege bare et halvårs tid, men sitter med det beste inntrykk så langt. At han holder på sin nord-trønderske dialekt passer meg utmerket; er sjøl fra Nord.trøndelag :-)

Anbefales ikke.

Merkelig møte med denne legen.
Oppfattet han som arrogant og uinteressert.
Han burde lest seg opp på normal kundebehandling. Har brukt Vollen Legekontor de siste 10 år,men har nå byttet etter møte med denne legen.

Godt fornøyd

Vi, min kone og jeg har brukt legen i 3/4 år og er godt fornøyd med behandlingen. Han er konkret og informativ. Han følger opp og ivaretar Deg når prøver skal analyseres. Jeg anbefaler legen som ansvarlig og kvalifisert, dessuten hyggelig og imøtekommende.

Han hører på oss i alle fall og det er bra

Andre på samme lege kontor nektet og fornye resepten på Diabetes utstyr da HAN påstod at jeg BRUKTE insulin at det skulle jeg ikke få nytt blodsukker apparat. Noe som er livsfarlig og nekte en diabetiker. Men Magnus ryddet opp heldigvis.

Arrogant

Var hos denne legen for noen års siden. Han var en særdeles ubehagelig person,lite empatisk og hadde fullstendig null interesse av å hjelpe meg. I tillegg hadde han feil informasjon i forhold til nav regelverk om sykepenger. Han bør jekke seg ned noen hakk.