Magnus Tølløv Kjøbli

Vollen Legekontor Mann, 36 år

Autorisert2013
Ledige plasser 138 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vollen Legekontor

Skjæret 47 1390 Vollen
Magnus Tølløv Kjøbli er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Magnus Tølløv Kjøbli

Dyktig og imøtekommende lege

Bruker Kjøbli som fastlege til min 6 år gamle sønn. Kort ventetid på time, alltid hyggelig, og bryr seg om å finne ut hva som er galt og å hjelpe. Anbefales!

God og tillitvekkende allmennlege

Magnus er lett å prate med og har glimt i øyet. Jeg har tillit til hans faglige kunnskap, og selv om jeg er ikke storforbruker av legetjenester er det hyggelig å besøke kontoret når jeg egentlig ikke vil innrømme å være syk.

En empatisk og kunnskapsrik lege

Jeg hadde mitt første møte med Magnus i dag, og ble positivt overrasket. Han fremstod både som en empatisk og kunnskapsrik lege, som tok pasienten på alvor. Han lyttet, stilte spørsmål, og foreslo nødvendige tester ut fra symptomer på sykdomsbildet, i tillegg satte han opp time til videre oppfølging. Akkurat slik en dyktig lege skal gjøre.

Flott lege

Magnus Tølløv Kjøbli er en flott lege. Han tar seg tid når det er behov og han er veldig grundig. Han er interessert og lytter. Har alltid følt meg velkommen. Aldri i veien. Kan anbefales med god sammvittighet.

Lite empatisk lege

Fremstod uinteressert og lite empatisk. Gjorde ingen undersøkelser og fikk veldig liten tid. Fikk bare et "får se det ann".