Namdalseid Legekontor

Stavarvegen 2 7856 Jøa

Siste vurderinger av behandlere ved Namdalseid Legekontor

Verdens beste lege!!

Lege: Julia Alexandersen Skrevet

Denne dama lytter til sine pasienter. Du får en opplevelse av å bli sett og hørt, noe som er uvurderlig.
Hun tar oss seriøst og sender videre til utredning dersom det trengs! Stooor tommel opp ! 👍🏻

Føler meg som å bli behandlet som en hypokonder. Det ser æ mæ frabedt ifra.

Lege: Julia Alexandersen Skrevet

Stiller diagonose før du kommer inn var der en gang så fikk jeg beskjed at det va ingen ting som feila mæ,før æ satt mæ så får vell gå å ha det vondt.

Rolig og forståelsesfull

Lege: Irina Vladimirovna Kargaltseva Halbostad Skrevet

Kan være litt for nærgående. Men lytter på det man har å si og forklarer godt. Tar ting seriøst og henviser til forskjellige andre ganske fort.

Fremragende!

Lege: Julia Alexandersen Skrevet

Jeg har flyttet mye og derfor erfaring med mange fastleger. Julia Alexandersen framstår som blant de aller beste i måten hun ivaretar meg som pasient.

Hun framstår som svært empatisk, nysgjerrig, imøtekommende og oppriktig interessert i å løse problemene dine som pasient. Hun forklarer medisinske problemstillinger på en svært lettfattelig og forståelig måte, i tillegg til å gi tydelig informasjon om oppfølging og hvordan du som pasient må forholde deg til ulike typer sykdom.

Hun gir inntrykk av å ha 360-graders fokus på deg som pasient, og de ulike sykdommene du måtte ha. Dette medfører at hun ikke bare viser kunnskap om det du har bestilt time for, men også hvordan dette forholder seg til andre sykdommer du måtte ha. Prøvesvar etc følges opp med tydelige meldinger i pasientskyen som både forklarer hva prøvene innebærer og hva du som pasient må gjøre videre.

Det eneste minuset er at ventelisten er lang for å få henne som fastlege. Det er kanskje ikke så rart?

Bunnsolid!

Lege: Julia Alexandersen Skrevet

Helt fantastisk, et skikkelig medmenneske, utrolig kunnskapsrik og dyktig. Jeg er 100 prosent fornøyd med Julia som fastlege.

I tillegg er hun veldig flink med barn, noe som er en enorm fordel når man har med småbarn til legen.

Hun står på for deg og er virkelig din advokat når det trengs.