Snåsa Legekontor

Stallbakksvingen 2 7760 Snåsa

Siste vurderinger av Snåsa Legekontor

Imøtekommende og grundig

Lege: Carl Magnus Lindberg Lavlok Skrevet

Møter pasienten på en god og lyttende måte. Kommuniserer på en unik måte med barn, og forklarer til barnet slik at det forstår og blir trygg. Den beste legetimen jeg har vært på med mitt barn.

Sur og nebbete

Lege: Nina Kristin Kjenstadbakk-Steinkjer Skrevet

Sur og lite opptatt av mellommenneskelighet. Frekke svar og enkle løsninger. Hadde henne som fastlege til både meg og barna. Skiftet etter 2 besøk hvor hun begge gangene opplevdes som frekk å mer opptatt av å få oss ut en å sjekke pasienten. På grensen til uhøflig.
Gikk til ny lege to dager etterpå og barnet fikk diagnose, medisin og et smil.

snilleste og flinkeste jeg har møtt

Lege: Ulf Arnfinn Seljelid Skrevet

Tar seg tid og lytter. Finner ut av ting mange andre leger ikke har klart! En utrolig snill og forståelsesfull lege som er mer up to date ang sykdommer og dømmer ikke noen.

En meget God Fastlege!

Lege: Ulf Arnfinn Seljelid Skrevet

Dette er en meget god fastlege! Har hatt Ulf som fastlege i flere år, og han er en meget grei lege. Har bestandig god tid til sine pasienter, tar seg god tid til å lytte og er god til å "lese" mellom linjene.
Følger opp det som bli avtalt mellom han og pasientene. Ingen ulempe at han har jobbet som lege i mange år. Kunne overhode ikke tenkt meg å ha en annen fastlege. Anbefales på det sterkeste!!