Hamarøy Legekontor

Telefonnummer75 76 50 8075 76 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
LegekontoretOppeid 8294 Hamarøy

Siste vurderinger av Hamarøy Legekontor

Fantastisk lege!

Lege: Dan Skoglund Skrevet

Dette er en lege som alltid strekker seg mye lenger enn det som egentlig forventes av han. Han bryr seg på ordentlig og viser en enorm omsorg, forståelsesevne og respekt for sine pasienter, noe som er gull verdt i en lege-pasient relasjon. Hos denne legen er du alltid 100% sikker på at ting du sier blir mellom deg og han, -Dan bryter aldri taushetsplikten. Aldri. Kunnskapsmessig briljerer han innenfor sitt fagfelt og han er dessuten en fantastisk lege, om ikke et enda bedre medmenneske som ser det gode i hver enkelt pasient. Aldri før har jeg følt meg så godt tatt imot av en lege. Dette er virkelig en fantastisk mann som gjør det beste for alle andre rundt seg.

Trygg og dyktig

Lege: Eva Skoglund Skrevet

Hyggelig, god kontakt med pasienten, ikke låst til data- skjermen, tar pasienten på alvor og sjekker hans pro- blemer, søker deg videre om nødvendig, glemmer deg ikke men tar kontakt for oppfølging. Det er første gang at jeg føler at en fastlege er interessert i meg og hvordan jeg som pasient/person har det.