Bleiker Legekontor

Morellveien 1 1387 Asker
Tlf: 66 76 15 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bleiker Legekontor

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Meget faglig dyktig lege. Han lytter og du blir tatt på alvor. Han er serviceinnstillt og en meget hyggelig lege.
Anbefales på det sterkeste.

Varsom, men hyggelig lege

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Dette er en lege som bryr seg om pasienten. Han er hyggelig og imøtekommende. Videre tar han seg tid, er han nøye og gjør grundige undersøkelser.

Jeg opplevde han imidlertid som litt for varsom ved forskrivning av medisiner på områder han ikke har førstehåndskunnskap om. I mitt tilfelle gjaldt det medisinbruk ved amming.

Lite tillit vekkende lege

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Kom til legen for undersøkelser i underlivet og blir møtt med en holdning jeg ikke hadde forventet av en lege i Norge i dag.
Legen tok ikke hensyn hverken til min fysiske eller psykiske tilstand der og da.

En fantastisk lege

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Dette er en lege som har god fagkunnskap. Han tar seg god tid til sine pasienter, og lytter til det du har å si. Sharma tar meg alvorlig, og jeg føler meg trygg.

Jeg har aldri hatt en så fantastisk lege i mitt liv, og anbefales på det sterkeste.

Hans sekretærer foran i skranken er også så hyggelige og imøtekommende. En meget god atmosfære.

Kan sine saker og er medmenneske

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Flott lege, kan norsk flytende og forstår hva ordene betyr også. Tar ting alvorlig og sjekker opp... Anbefales

Dyktig, fredelig og løsningsorientert!

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Blir møtt på god måte av denne legen. Han gir meg en trygghet som lyttende fagmann.

Veldig dyktig og hyggelig lege!

Lege: Gaurav Sharma Skrevet

Kjempeflink og kunnskapsrik lege som tar tid til sine pasienter. Snakker flytende Norsk.Anbefales på det sterkeste