3 Tannleger DA

Tordenskjolds Gate 16 4612 Kristiansand S
3 Tannleger DA holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av 3 Tannleger DA

Tannlegeskrekk?? Frykt ikke, Jahnsen fikser saken

Tannlege: Tor Erling Jahnsen Skrevet

Denne tannlegen er helt fantastisk,fikk meg til å slappe av i stolen,fikk fram smilet og gjorde en fantastisk jobb.
Anbefaler på d sterkeste!!

Finner hull ingen andre finner

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

I motsetning til tannleger jeg har benyttet før og etter, fant denne tannlegen 3 til 4 hull ved hver årlige konsultering mot 0 til 1 hull i året ellers. Reklamasjoner ble også belastet med full pris. Både jeg og andre familiemedlemmer har blitt spart for mange inngrep og mye penger ved å finne ny tannlege.

Overraskende dårlig

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

Jeg hadde hovent kinn og tannkjøtt. Behandlingen ble en grundig puss av tennene med maskin.

Når jeg gikk lurte han på om jeg ønsket tannpirkere. Oppfattet det som en hyggelig gest, men når jeg kom hjem så jeg på faktura at jeg hadde blitt fakturert kr 39 for disse tannpirkerne :-)

Byttet til annen tannlege senere, som ved undersøkelse av slimhinner og røntgen fant ut at jeg var hoven pga bihulebetennelse skyldet en tann med lang rot.

Basert på min opplevelse vil jeg anbefale å finne en annen tannlege.

Suveren tannlege

Tannlege: Tor Erling Jahnsen Skrevet

Ønsker du smertefri og fagmessig utført tannlegetjeneste er dette den rette tannlegen. Toto er også den eneste tannlegen som har sluppet til med å fikse en brukket hjørnetann på tigeren i Dyreparken. Og da kan kun den beste brukes.
Hyggelig og humørfylt er han også. Pluss at du får full valuta for pengene.
Anbefales på det sterkeste.