3 Tannleger DA

Tordenskjolds Gate 16 4612 Kristiansand S
3 Tannleger DA holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av 3 Tannleger DA

Den beste tannlegen noensinne

Tannlege: Tete Corinne Blakstad Skrevet

Tete er en fantastisk tannlege. Hun er omsorgsfull, forståelsesfull, vennlig, pålitelig og utrolig dyktig i sin jobb.
Jeg har slitt mye med tannlegeskrekk opp igjennom årene, og jeg har aldri møtt en som evner å møte meg og føle meg trygg på en så god måte som henne. Hun legger også ned mye ekstra arbeid for at du skal få all den hjelpen du trenger. Jeg anbefaler henne på det varmeste. Hun er virkelig fantastisk!

Beste tannegen!

Tannlege: Tor Erling Jahnsen Skrevet

Tryggeste beste tannlegen å gå til, hadde tannlegeskrekk før jeg møtte han! Godt humør og god oppfølging.

Fantastisk opplevelse!

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

Jeg ringte rett før stengetid og ble møtt av en svært hyggelig dame som fant en ledig time allerede neste dag. Da jeg kom til tannlegen ble jeg overrasket over den hyggelige velkomsten, en smilende tannlege som var vennlig og oppmerksom. Det var en visdomstann som skulle trekkes og hele opplevelsen var bare positiv. Han forklarte hva han skulle gjøre og spurte underveis om det gikk bra. Jeg følte ingen ubehag.

Hit skal jeg neste gang det er behov for tannlege! Og overraskende hyggelig pris var det også sammenliknet med flere andre.

Mest smilende tannlegen ;)

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

God tannlege som tar seg tid til deg, og du får time kjapt om det trengs. Lager fine fyllinger og kroner selv om holdbarheten på fyllingene kunne vært bedre. Mulig det er pga jeg har mye fra før. Tar seg tid til å prate med deg mens du er der. Og skjønner om du har angst for noe.

Tannlegeskrekk?? Frykt ikke, Jahnsen fikser saken

Tannlege: Tor Erling Jahnsen Skrevet

Denne tannlegen er helt fantastisk,fikk meg til å slappe av i stolen,fikk fram smilet og gjorde en fantastisk jobb.
Anbefaler på d sterkeste!!