3 Tannleger DA

Tordenskjolds Gate 16 4612 Kristiansand S
Tlf: 38 12 46 46 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
3 Tannleger DA holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av 3 Tannleger DA

Mest smilende tannlegen ;)

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

God tannlege som tar seg tid til deg, og du får time kjapt om det trengs. Lager fine fyllinger og kroner selv om holdbarheten på fyllingene kunne vært bedre. Mulig det er pga jeg har mye fra før. Tar seg tid til å prate med deg mens du er der. Og skjønner om du har angst for noe.

Veldig flink tannlege

Tannlege: Tonje Moen Eckhoff Skrevet

Hun var veldig hyggelig og flink. Hun informerte om hva hun kom til å gjøre og passet på at det ikke gjorde noe vondt.

En av de beste tannlegene jeg har vært hos.

TAKK

Tannlege: Helge Drange Skrevet

Drange er en tannlege som har stor respekt for de som har tannlegeskrekk. Han tar seg god tid og lytter til pasienten. Han kan anbefales på det sterkeste. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg med min tannlegeskrekk har han som tannlege. Jeg må også rose de som tar telefoner og jobber med han,de er også helt unike. Takk for at jeg blir så godt tatt vare på hos dere.

Tannlegeskrekk?? Frykt ikke, Jahnsen fikser saken

Tannlege: Tor Erling Jahnsen Skrevet

Denne tannlegen er helt fantastisk,fikk meg til å slappe av i stolen,fikk fram smilet og gjorde en fantastisk jobb.
Anbefaler på d sterkeste!!

Finner hull ingen andre finner

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

I motsetning til tannleger jeg har benyttet før og etter, fant denne tannlegen 3 til 4 hull ved hver årlige konsultering mot 0 til 1 hull i året ellers. Reklamasjoner ble også belastet med full pris. Både jeg og andre familiemedlemmer har blitt spart for mange inngrep og mye penger ved å finne ny tannlege.

Suveren tannlege

Tannlege: Helge Drange Skrevet

Beste tannlegen, hatt han i en årrekke. Serviceminded, forståelsesfull og trygg!

Overraskende dårlig

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

Jeg hadde hovent kinn og tannkjøtt. Behandlingen ble en grundig puss av tennene med maskin.

Når jeg gikk lurte han på om jeg ønsket tannpirkere. Oppfattet det som en hyggelig gest, men når jeg kom hjem så jeg på faktura at jeg hadde blitt fakturert kr 39 for disse tannpirkerne :-)

Byttet til annen tannlege senere, som ved undersøkelse av slimhinner og røntgen fant ut at jeg var hoven pga bihulebetennelse skyldet en tann med lang rot.

Basert på min opplevelse vil jeg anbefale å finne en annen tannlege.

Suveren tannlege

Tannlege: Tor Erling Jahnsen Skrevet

Ønsker du smertefri og fagmessig utført tannlegetjeneste er dette den rette tannlegen. Toto er også den eneste tannlegen som har sluppet til med å fikse en brukket hjørnetann på tigeren i Dyreparken. Og da kan kun den beste brukes.
Hyggelig og humørfylt er han også. Pluss at du får full valuta for pengene.
Anbefales på det sterkeste.