3 Tannleger DA

Tordenskjolds Gate 16 4612 Kristiansand S
3 Tannleger DA holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av 3 Tannleger DA

Mest smilende tannlegen ;)

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

God tannlege som tar seg tid til deg, og du får time kjapt om det trengs. Lager fine fyllinger og kroner selv om holdbarheten på fyllingene kunne vært bedre. Mulig det er pga jeg har mye fra før. Tar seg tid til å prate med deg mens du er der. Og skjønner om du har angst for noe.

Topp Tannlege!

Tannlege: Arne Kjøhl Nodeland Skrevet

Jeg har hatt dårlig tannhelse i alle år og har vært innom en god del tannleger. Denne karen var den aller beste. Utrolig dyktig, rask, passer på å si ifra og forberede deg på behandlingen før og underveis. En prakteksemplar på hvordan en tannlege burde være. En ung mester, ingen tvil!

Veldig flink tannlege

Tannlege: Tonje Moen Eckhoff Skrevet

Hun var veldig hyggelig og flink. Hun informerte om hva hun kom til å gjøre og passet på at det ikke gjorde noe vondt.

En av de beste tannlegene jeg har vært hos.

Beste tannlegen jeg har vært borti!

Tannlege: Arne Kjøhl Nodeland Skrevet

Flink til å si hva han skal gjøre, hva som skjer og hvor vondt det kommer til å gjøre. Veldig forutsigbar!

TAKK

Tannlege: Helge Drange Skrevet

Drange er en tannlege som har stor respekt for de som har tannlegeskrekk. Han tar seg god tid og lytter til pasienten. Han kan anbefales på det sterkeste. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg med min tannlegeskrekk har han som tannlege. Jeg må også rose de som tar telefoner og jobber med han,de er også helt unike. Takk for at jeg blir så godt tatt vare på hos dere.