Tore Syrtveit

Tordenskjolds Gate 16 4612 Kristiansand S
Tlf: 38 12 46 46 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tore Syrtveit er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Tore Syrtveit

Mest smilende tannlegen ;)

Klinikk: 3 Tannleger DA Skrevet

God tannlege som tar seg tid til deg, og du får time kjapt om det trengs. Lager fine fyllinger og kroner selv om holdbarheten på fyllingene kunne vært bedre. Mulig det er pga jeg har mye fra før. Tar seg tid til å prate med deg mens du er der. Og skjønner om du har angst for noe.

Finner hull ingen andre finner

Klinikk: 3 Tannleger DA Skrevet

I motsetning til tannleger jeg har benyttet før og etter, fant denne tannlegen 3 til 4 hull ved hver årlige konsultering mot 0 til 1 hull i året ellers. Reklamasjoner ble også belastet med full pris. Både jeg og andre familiemedlemmer har blitt spart for mange inngrep og mye penger ved å finne ny tannlege.

Overraskende dårlig

Klinikk: 3 Tannleger DA Skrevet

Jeg hadde hovent kinn og tannkjøtt. Behandlingen ble en grundig puss av tennene med maskin.

Når jeg gikk lurte han på om jeg ønsket tannpirkere. Oppfattet det som en hyggelig gest, men når jeg kom hjem så jeg på faktura at jeg hadde blitt fakturert kr 39 for disse tannpirkerne :-)

Byttet til annen tannlege senere, som ved undersøkelse av slimhinner og røntgen fant ut at jeg var hoven pga bihulebetennelse skyldet en tann med lang rot.

Basert på min opplevelse vil jeg anbefale å finne en annen tannlege.