Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Aa Oslo Sentrum Tannlegevakt
Svært dyktig tannlege
Tannlege: Gholam Soltani SkrevetSvært dyktig, men samtidig jordnær, ydmyk og rolig tannlege.
Bedøvelse settes presist og i riktig mengde, slik at behandlingen gjennomføres smertefritt. Virketiden er godt tilpasset inngrepet, og pasienten opplever ingen smerter under behandling.
Visdomstenner fjernes effektivt, også ved mer krevende tilfeller, ofte på få minutter, uten at det oppleves som unødvendig belastende for pasienten.
Kariesbehandling utføres grundig, og fyllinger holder over tid – uten at fyllinger har falt ut eller det har oppstått sekundærkaries under dem.
Rotfyllinger utføres nøyaktig og presist. I mitt tilfelle har en rotfylt tann vært stabil i over 15 år uten problemer.
Dyktig tannlege
Tannlege: Gholam Soltani SkrevetTannlege Gholam Soltani er en meget dyktig tannlege, han viser genuin interesse for å ivareta tannhelsen din. Han lar seg heller ikke affektere om du er litt nervøs for å sitte i tannlegestolen! Jeg har vært hos andre tannleger tidligere som har anbefalt meg å fjerne ett implantat som skapte trøbbel og smerter. Men han har sørget for at det ikke plager meg lenger! Aner ikke hvordan han klarte det som andre tannleger ikke har fått til! Selv om jeg må reise langt bruker jeg aldri mer andre tannleger enn Gholam Soltani. Anbefales!
Faglig dyktig, og et godt menneske
Tannlege: Gholam Soltani SkrevetGholam Soltani er en meget flink, rolig og faglig oppdatert, meget kompetent tannlege! Stiller opp for deg og skaffer plass i krisesituasjoner.
Kan virkelig anbefale tannlegen til andre, noe jeg også gjør.
Dyktig tannlege
Tannlege: Gholam Soltani SkrevetJeg har tannlegeskrekk, men hos han føler jeg meg trygg fordi han er varsomt. Veldig dyktig tannlege med gode priser
dyktigste tannlegen jeg har truffet
Tannlege: Gholam Soltani SkrevetJeg har vært borti mange tannleger men aldri har jeg møtt en som er så dyktig i arbeidet dems slik som Gholam er. Behandlingen foregår smertefritt og veldig raskt.
jeg har også tidligere masse dårlig erfaring med at tannleger er dømmende og nedlatende. Dette vil du aldri oppleve hos Gholam. Han tar deg gjennom behandlingen som skal gjøres og forteller deg hva han gjør underveis, slik at du skal føle deg trygg.