Aa Oslo Sentrum Tannlegevakt

Christian Krohgs Gate 2 0186 Oslo
Aa Oslo Sentrum Tannlegevakt holder til i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Aa Oslo Sentrum Tannlegevakt

dyktigste tannlegen jeg har truffet

Tannlege: Gholam Soltani Skrevet

Jeg har vært borti mange tannleger men aldri har jeg møtt en som er så dyktig i arbeidet dems slik som Gholam er. Behandlingen foregår smertefritt og veldig raskt.

jeg har også tidligere masse dårlig erfaring med at tannleger er dømmende og nedlatende. Dette vil du aldri oppleve hos Gholam. Han tar deg gjennom behandlingen som skal gjøres og forteller deg hva han gjør underveis, slik at du skal føle deg trygg.

behandling av rootfyling

Meget fornøyd!!!!!!
Den beste behandingen jeg kunne ha tenkt meg å få for steinfjerning; samt behandling av tannråte!!

Tannlegeskrekk? Han her gjør det verre. Helt forferdelig

Tannlege: Gholam Soltani Skrevet

Skulle trekke en betent visdomstann. Alle tannleger og pasienter jeg har snakket med i ettertid sier at man ALDRI skal operere på en betent tann, ettersom bedøvelsen da ikke fungerer. Noe som stemmer. Er livredd tannleger. Ikke ikke noen forklaring på hva som skulle skje eller hvor lang tid ting tok. De satte bedøvelse og begynte å skjære. Jeg kjente alt og sa fra IGJEN og IGJEN...men de mente at jeg ikke hadde vont, at det bare var trykk. TRYKK GJØR IKKE VONDT. De fylte til slutt på mer, men det hjalp ikke mot alt. Lå og hylgrein i 45 min der. Og fikk bare slengt i trynet at "5åringen min griner mindre enn deg". Skulle og ha fått NAV refusjon etttersom tannen min var betent, men det gav de heller ikke beskjed om.

Og gå gadd de ikke gi meg nedbrytbare sting. Så måtte komme tilbake og betale 400 kr for å ta de ut...

DIKKTIG

Tannlege: Gholam Soltani Skrevet

Beste tannlegge ,,anbefales ,dyktig.høflig,med god pris.
har vært min tannlege over 20 år.veldig ansvarlig.

Effektiv og flink

Tannlege: Gholam Soltani Skrevet

Jeg ble henvist til Gholam Soltani for å trekke en visdomstann, og opplevelsen var utelukkende positiv (så langt en slik opplevelse er positiv). Han er ikke så pratsom og kan kanskje oppleves litt brysk, men han var effektiv og dyktig så vidt jeg opplevde. Bedøvelsen satt rett med en gang, og selv en krokete/utfordrende visdomstann ble tatt enkelt og greit.