Colosseum Tannlege Ålesund

Colosseum Tannlege Ålesund holder til i Ålesund

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Ålesund

Skuffet

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Var der grunnet smerter i noen tenner. Han så litt på noen av de, men tok ikke røntgen. Valgte heller å se på røntgenbilder som var nesten ett år gammel!
Gikk derfra med like mye smerter og flere kroner fattigere.
Overhode ikke inmponert!

Meget dyktig og imøtekommende tannlege

Tannlege: Thu Hoai Nguyen Skrevet

Super dyktig og imøtekommende tannlege. Forklarer godt under veis og bryr seg virkelig om pasienten. Følte meg veldig trygg i tannlegestolen. Kanskje den beste jeg har vært innom.

alt bra.kjekk og grei

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

hadde ein tann som var død. og han rotfylte for og prøve og få liv i den..di er ikke helt sikre enda om der er liv i den..''

veldig rask og flink++veldig grundig

###bra tannlege###

Rolig og flink

Tannlege: Dag Petter Nilsen Tingvoll Skrevet

Fikk et godt inntrykk av Dag Petter som tannlege. Han fremstod som rolig og kunnskapsrik. Fikk svar på det jeg lurte på. Kan bli flinkere på å forklare underveis hva han gjør. I mitt tilfelle startet han med "da begynner vi først med å fjerne fyllingen" og sa ikke så mye mer etter det før hele prosessen var ferdig. Ellers spurte han om jeg ville ha bedøvelse og det virket som han hadde fokus på meg som pasient og at det ikke skulle være vondt.

Rolig, profesjonell og respektfull.

Tannlege: Tim Sebastian Lehmann Skrevet

Besøkte Tim Lehmann og fikk god hjelp med tenner som jeg har slitt med i lengre tid. Ble henvist av min faste tannlege.

Første besøket var svært positivt, til tross for flere avbrytelser fra andre tannleger som kom innom for å forhøre seg angående andre pasienter.
Lehmann lyttet til alle spørsmål jeg hadde, forklarte meg hvilke alternativ jeg hadde knytt til behandling og var veldig oppmerksom på å berolige meg.

Besøk nummer to gikk dessverre ikke like knirkefritt. Han ble under besøk nummer én gjort oppmerksom på at jeg sliter med klaustrofobi og mild tannlegeskrekk, men valgte til tross for dette å forlate meg i tannlegestolen med ansiktet tidekket av den grusomme operasjonsduken.
Det tok nærmere femten minutter før han kom tilbake. Dette var en svært ubehagelig opplevelse, da jeg kjente godt på klaustrofobien min.

Jeg håper denne tilbakemeldingen når frem til Lehmann og resten av tannlegekontoret. Dette er absolutt en kjempe flott og god klinikk!