Colosseum Tannlege Kristiansand Vestre 4. etasje

Colosseum Tannlege Kristiansand Vestre 4. etasje holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Kristiansand Vestre 4. etasje

Sterk tannlegeskrekk.. Ikke her

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Jeg opplever at han lett forstår mine behov. Respekterer og er ærlig! Minner meg på, gjevnlig, uten at det er for mye.. Alt jeg trenger er et tegn med fingeren å han stopper..

Samtidig opplever jeg at han jobber slik at jeg ikke trenger å be om dem..

Den følelsen av halve tryne som er bedøvet flere timer etterpå, slapp jeg har. Jeg fikk prøve mye uten bedøvelse.. Å de gangene jeg MÅTTE ha, var bedøvelsen ute i det han var ferdig..

Veldig rolig vesen, noe som for meg hjelper 😁

Første gang i mitt liv at jeg har fullført noe tannbehandling. (det var litt, så det tok ca et år)

Har du tannlegeskrekk, er dette et trygt valg!

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Vladimir Svrzic oppleves som svært kompetent. Etter å ha hatt Svrzic som tannlege de siste årene, er det ikke skummelt for meg å skulle møte opp til tannlegetimene. Han tar vel gjennomtenkte faglige vurderinger og forklarer klienten alternativer på en forståelig måte. Jeg ble imponert når han reddet en tann med dyp rotfylling som egentlig skulle trekkes, der bare "skallet" var igjen.
På slutten av timene får jeg gode råd om alt fra hygieneprodukter til øvelser man kan gjøre om man sliter med ting som går utover kjeve eller tenner. 10/10!

Svært hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Svein Bendvold Skrevet

Du blir alltid tatt godt i mot og tannlegen er svært rolig, sikkert for at pasientene skal ane fred og ingen fare.

Den beste tannlegen jeg har vært borti!

Fantastisk

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

En fin opplevelse å gå til denne tannlegen, og jeg anbefaler ham gjerne, spesielt om du har litt tannlegeskrekk. Han er ikke så veldig pratsom, men hyggelig, noe som passer meg fint. Han forklarer alt han skal gjøre, og sier fra om du kommer til å kjenne noe. Det er den mest smertefrie tannlegebehandling jeg har vært ute for, og jeg har hatt skrekken for tannleger tidligere.

Anbefales!!

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Begynte å gå her mens jeg var student. Ferdig utdannet nå, men kommer ikke til å bytte tannlege! Utrolig god på å gå igjennom alt han skal gjøre og gjør - sammen med meg. Forklarer underveis, og jeg er trygg på at han gjør det han skal på en god måte. Betrygger meg underveis (jeg er ikke glad i å gå til tannlege), og sier etter hver time, at jeg bare må ringe om jeg lurer på noe, eller det er noe jeg ønsker å gjøre før den faste årlige sjekken. Stille og rolig, men trygg og dyktig i det han gjør! Anbefales!