Vladimir Svrzic

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Vladimir Svrzic

Fantastisk

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

En fin opplevelse å gå til denne tannlegen, og jeg anbefaler ham gjerne, spesielt om du har litt tannlegeskrekk. Han er ikke så veldig pratsom, men hyggelig, noe som passer meg fint. Han forklarer alt han skal gjøre, og sier fra om du kommer til å kjenne noe. Det er den mest smertefrie tannlegebehandling jeg har vært ute for, og jeg har hatt skrekken for tannleger tidligere.

Anbefales!!

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Begynte å gå her mens jeg var student. Ferdig utdannet nå, men kommer ikke til å bytte tannlege! Utrolig god på å gå igjennom alt han skal gjøre og gjør - sammen med meg. Forklarer underveis, og jeg er trygg på at han gjør det han skal på en god måte. Betrygger meg underveis (jeg er ikke glad i å gå til tannlege), og sier etter hver time, at jeg bare må ringe om jeg lurer på noe, eller det er noe jeg ønsker å gjøre før den faste årlige sjekken. Stille og rolig, men trygg og dyktig i det han gjør! Anbefales!

En veldig kunnskapsrik og nøyaktig tannlege

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg gikk først til Vladimir Svrzic på grunn av en god pris for studenter, men nå etter studiene vil jeg ikke bytte. Jeg har vært hos Svrzic på årlig kontroll flere år på rad nå. Han er svært dyktig i jobben sin, han kan svare på spørsmål på stående fot og er meget nøyaktig i arbeidet sitt. Jeg har aldri hatt større tillit til en tannlege. Anbefales!

Veldig god lege

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos denne legen flere ganger med forskjellige problemer med tennene og er svært fornøyd med måten han jobber på. Han er en dyktig lege.

alvorlig mann...

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

denne tannlegen er svært alvorlig, stille og trekker ikke på smilebåndet om det sto om livet, men når sant skal sies så har jeg aldri hatt komplikasjoner eller smerter etter timene hos Vladimir.
flink tannlege med svært god utdannelse, det merkes.