Dento2 AS

Dento2 AS holder til i Ålesund

Siste vurderinger av Dento2 AS

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Truls Andor Glosli Osnes Skrevet

Har gått til Truls Osnes i flere år, og har alltid følt meg godt ivaretatt. Han informerer godt om hva som skjer under behandlingen, og er faglig dyktig i den jobben han gjør.

Fint lokale, og med hyggelige ansatte også ellers på klinikken.

Fantastisk!

Tannlege: Truls Andor Glosli Osnes Skrevet

Truls Osnes er min reddende engel!
Jeg har aldri stolt på tannleger, og aldri vært hos samme tannlege mer enn tre ganger før jeg fått panikk. Nå har jeg gått til Truls i noen år og han er rolig, snill og bare en fantastisk tannlege,

Jeg sliter veldig med angst for tannleger, men han bruker god tid på å snakke med meg både før, underveis og etter jeg har vært der.

Tannlegene Osnes har også det jeg kaller for en tryllestav, det er en bedøvelsesmaskin som gjør at man merker omtrent ikke at man blir bedøvd.

Og kontordamen (Kirsti tror jeg hun heter) er bare så vanvittig hyggelig.

Og en annen ting, dersom jeg trenger en akuttinnleggelse, så klarer han alltid å skvise meg inn i timeplanen, selv om det betyr at han må jobbe overtid.

Anbefales på det varmeste!

Tannlegegud!

Tannlege: Truls Andor Glosli Osnes Skrevet

En fantastisk tannlege som tar pasienten på alvor, utrolig dyktig, alltid blid og proff, yter Max for pasienten. Flink å bedøve, gir masse trygghet. Ærlig. Og har ei fantastisk kontordame.

Beste tannlege ever

Tannlege: Marianne Breivik Osnes Skrevet

Jeg har sjukt tannlegeskrekk,men Marianne er fantastisk flink altså.hun forklarer enkelt hva hun skal gjøre og lot meg holde ett speil for å se.dey gjorde alt veldig mye bedre.
Bedøvelsen hun bruker er datastyrt og man merker den ikke før man er bedøvd.
Lokalene er rene og lyse og kontordama er alltid veldig hyggelig.
Uten tvil min beste opplevelse med tannlege er hos Dento2 i gågata.