Odontia Doktorgården

Nygata 9 2380 Brumunddal
Odontia Doktorgården holder til i Ringsaker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Odontia Doktorgården

Anbefales på det sterkeste

Tannlege: Ingeborg Langmoen Ørum Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost hennes måte å takle sine pasienter på. Både jeg og min sønn har bare godt å si om henne. Vi har blitt godt mottatt og hun får deg til å føle deg ivaretatt. God lytter og forteller underveis hva hun gjør ift behandlingen. Min sønn har sosial angst, men etter første møte med henne har det ikke vært noe problem å gå til tannlegen. Og det sier vel alt om Ingeborg :-) Tusen takk for at du er den du er :-)

Den aller beste, roligste og hyggeligste tannlegen

Tannlege: Hildegunn Wingdahl Skrevet

Overskriften sier vel sitt, men hun er den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Har en fortid med tannlegeskrekk, men den er så og si kurert etter noen besøk hos henne. Vil absolutt anbefale henne

Dyktig tannlege

Tannlege: Ingrid Onsrud Bye Skrevet

Tannlege som er hyggelig forståelsesfull og tar seg tid til å høre på deg. Gruer meg ikke til tannlegen lenger.

Uovertruffen tannlege

Tannlege: Jørn Wilgrim Myrbakken Bang-Larsen Skrevet

Faglig dyktig, omsorgsfull, gir trygghet og er lett på hånden.

Dyktig faglig, opptatt av å gi pasienten den beste og oppdaterte behandling

Tannlege: Jørn Wilgrim Myrbakken Bang-Larsen Skrevet

Hyggelig personale som tar godt vare på deg. Opptatt at pasienten har god opplevelse og smertelindring under og etter behandlingen. Moderne utstyr og fine lokaler med lett adkomst fra bakkeplan. Tannlegesenteret har et bredt utvalg av fag spesialiteter slik at den samlede kompetansen virker betryggende.
Prisene virker rimelige i forhold til hva som synes å være gjengs.