Drammen Oralkirurgi

Torgeir Vraasplass 6 3044 Drammen
Drammen Oralkirurgi holder til i Drammen

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Drammen Oralkirurgi

Veldig hyggelig, beroligende og seriøs.

Tannlege: Bjarte Grung Skrevet

Fjernet to visdomstenner, en oppe og en nede. Ingen smerter og alt var gjort på null komma niks! Jeg har fryktelig tannlegeskrekk men dette var da ingen sak 😊 Jeg er kjempe fornøyd og kommer til å anbefale Grong til alle jeg kjenner.

Et fantastisk tannlegebesøk

Tannlege: Bjarte Grung Skrevet

Fikk beskjeden om at jeg måtte fjerne begge visdomstennene mine og gruen meg veldig til min time med Bjarte Grung. Har veldig tannlegeskrekk og gruer meg til alt som har med tannleger å gjøre. Som student må jeg også innrømme at jeg gruet meg til regningen.
De tok veldig godt imot meg og gav meg beroligende som hjalp veldig. Tannlege Grung var vennlig og det var klart at han visste hva han gjorde. Begge tennene var ute etter ca 20 min uten ubehag. Det beste tannlegebesøket jeg noen gang har vært på! Prisen var også veldig overkommelig.

Ikke la deg lure!

Tannlege: Bjarte Grung Skrevet

Blid, hyggelig og lett å prate med i begynnelsen, men viste lite hensyn til at jeg opplevde smerter ved trekking av tenner. Høylytt skrik/gråt ble totalt oversett, tennene ble mer eller mindre bare røsket ut og dette er absolutt IKKE en tannlege jeg vil anbefale noen å gå til!

Herlig tannlege (!)

Tannlege: Bjørn Olav Sæther Skrevet

Hadde Bjørn Sæther som tannlege inntil for en del år siden da jeg etter en stund byttet til ny tannlege på mitt nye hjemsted. Jeg beholdt ham imidlertid som tannlege i noen år etter jeg hadde flyttet.
Jeg oppfatter Sæther som faglig dyktig, faglig nysgjerrig og "på".
I tillegg har han en lun humor og takler pasienter med tannlegeskrekk godt. Veldig grei å forholde seg til, og virker ikke moraliserende når han gir råd mht tannpleie.

Kunne vært bedre

Tannlege: Bjarte Grung Skrevet

Legen jobber raskt og ikke bruker mye tid til å gjøre en skånsomt jobb. Det kan bli vanskelig til å komme i kontakt med han i etterkant, hvis du får problemer. Han også ikke bruker mye tid på kontrollene, så hvis du er så heldig til få komplikasjoner, kan det hende at du må til tannlegevakt eller tannlegen din til få hjelp.