Drammen Oralkirurgi

Telefonnummer32 27 67 5032 27 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torgeir Vraasplass 6 3044 Drammen
Drammen Oralkirurgi holder til i Drammen

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Drammen Oralkirurgi

Den beste tannlegen

Tannlege: Terje Døviken Skrevet

Terje Døviken er en veldig flink tannlege og foreslår
alltid de beste løsninger for meg.Han er veldig forsiktig og forklarer hele tiden underveis hva han skal gjøre. Har litt tannlegeskrekk, noe han vet
om, derfor er jeg berolighet når jeg går til ham. Har
vært pasient hos Døviken i mer enn 25 år, var pasient hos hans far før det.
Kan anbefales på det sterkeste.

Veldig god tannlege

Tannlege: Bjarte Grung Skrevet

Har veldig tannlegeskrekk og skulle operere ut en visdomstann. Bjarte var veldig tålmodig og flink til å roe meg ned, samt gjorde en veldig god jobb. Han er noe sparsom på bedøvelsen, men man må bare be om mer.

Veldig hyggelig, beroligende og seriøs.

Tannlege: Bjarte Grung Skrevet

Fjernet to visdomstenner, en oppe og en nede. Ingen smerter og alt var gjort på null komma niks! Jeg har fryktelig tannlegeskrekk men dette var da ingen sak 😊 Jeg er kjempe fornøyd og kommer til å anbefale Grong til alle jeg kjenner.

Et fantastisk tannlegebesøk

Tannlege: Bjarte Grung Skrevet

Fikk beskjeden om at jeg måtte fjerne begge visdomstennene mine og gruen meg veldig til min time med Bjarte Grung. Har veldig tannlegeskrekk og gruer meg til alt som har med tannleger å gjøre. Som student må jeg også innrømme at jeg gruet meg til regningen.
De tok veldig godt imot meg og gav meg beroligende som hjalp veldig. Tannlege Grung var vennlig og det var klart at han visste hva han gjorde. Begge tennene var ute etter ca 20 min uten ubehag. Det beste tannlegebesøket jeg noen gang har vært på! Prisen var også veldig overkommelig.

Ikke la deg lure!

Tannlege: Bjarte Grung Skrevet

Blid, hyggelig og lett å prate med i begynnelsen, men viste lite hensyn til at jeg opplevde smerter ved trekking av tenner. Høylytt skrik/gråt ble totalt oversett, tennene ble mer eller mindre bare røsket ut og dette er absolutt IKKE en tannlege jeg vil anbefale noen å gå til!