Dronningens Tenner AS

Dronningens Tenner AS holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Dronningens Tenner AS

Veldig bra!

Tannlege: Siri Vaslag Skrevet

Siri er en fantastisk trivelig behagelig dame som er utrulig dyktig i jobben sin! Min datter har vært veldig godt tatt vare på der under tiden med regulering. Hun er nok ikke den billigste men har alltid oppdatert utstyr å metoder så hun er verdt pengene!

Grei tannlege

Tannlege: Siri Vaslag Skrevet

Kjeveortoped Siri Vaslag er ganske ålreit dame, hun er hyggelig og dyktig. De andre ansatte derimot, de er rett og slett tragiske. Utrolig frekke. Ser ut som de blir tvingt til å være der. De sa jeg skulle ha på tannreguleringen i maks 2 år, neida ble rolige 5 år:/

Aldri mer til denne tannlege

Tannlege: Siri Vaslag Skrevet

Hun er sulten av penger. Sendte unødvendige timer for belaste oss. Behandlingen skulle vært 2 år det tok 3 år og et er ikke ferdig enda.

Styr unna

Tannlege: Siri Vaslag Skrevet

Her handler alt om å tjene penger. Hun gjør et ok arbeid, men er overpriset, gir feilinformasjon og har generelt dårlig kundeservice og holdning til kundene. Behandlingsforløp tar mye lengre tid enn antall, men får ingen forklaring. Det er ikke mulig å kontakte dem via telefon, man kommer bare til en svarer som ber deg om å sende epost.

Ikke særlig bra

Tannlege: Siri Vaslag Skrevet

Måtte alltid sitte å vente rundt en time etter jeg egentlig skulle inn, bare for at de skulle se på tennene og si at det så greit ut og ta rundt en 1000 lapp for det.
Kom aldri inn da jeg egentlig hadde time. Flere frekke og nedlatende ansatte. Gruet meg alltid til å dra dit selv om jeg ikke har noe form for tannlegeskrekk.