Dronningens Tenner AS

Dronningens Tenner AS holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Dronningens Tenner AS

Effektiv og profesjonell hyggelig

Tannlege: Siri Vaslag Skrevet

Datteren min går hos Dronningens tenner. Så raskt resultater av reguleringen hun fikk satt på. Siri og de øvrige ansatte henvender seg på en fin måte til min datter (i stedet for å snakke over hodet på henne), gir ros og tydelige tilbakemeldinger. Har anbefalt Dronningens tenner til flere kjente.

Et trygt og godt valg

Tannlege: Siri Vaslag Skrevet

Siri er meget hyggelig og dyktig. Det er ikke tid for utenomprat, men det er heller ikke å forvente. Hun er likevel alltid interessert i å høre dine egne betraktninger om tannstillingen, og de tar hun hensyn til. Noe som føles veldig trygt siden du selv skal leve med resultatet. Anbefales for voksne. Hvordan hun jobber med barn, skal jeg ikke uttale meg om.

Ingen behandlingsresultat og pengekynisk.

Tannlege: Siri Vaslag Skrevet

Ingen resultater i løpet av 2, 5 år med behandling. Ingen forslag til hva som kan gjøres med dette heller. Måtte betale gebyr for ikke møtt til timen, selm om jeg varslet om barnssykdom på forhånd. Dyre gebyrer tas kynisk med og uten anledning og føles at du ikke blir hørt.

Useriøst firma

Tannlege: Siri Vaslag Skrevet

Styr unna! Her får du gebyrer på fakturaer man aldri har mottatt. Mine andre barn skal definitivt ikke hit!

Hyggelig opplevelse

Tannlege: Siri Vaslag Skrevet

Da jeg skulle ha tannregulering ble Siri anbefalt for meg. Veldig fine og lyse lokaler, og trivelig betjening. De første gangene virket hun litt kald og sjenert som mange kan gjøre, men nå, etter mange besøk der er jeg nesten litt trist for at jeg er ferdig med regulering. Vi fikk bedre og bedre kjemi med tiden (det samme gjaldt betjeningen), og jeg gledet meg til timene. Rom for småprat og svarer godt på spørsmål.