Tannlegene Vatne

Tannlegene Vatne holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene Vatne

Veldig fornøyd

Tannlege: Sofie Kristiansen Vatne Skrevet

Har brukt Tannlege familien Vatne i flere år og er veldig fornøyd! :) De kommer med mange gode råd på hvordan du kan være proaktiv med å ta vare på tennene. Kan absolutt anbefales!

Meget bra utført tannbehandling !

Tannlege: Sofie Kristiansen Vatne Skrevet

Meget bra utført tannbehandling ! Svært fornøyd med alle sider av behandlingen! Vennlig og profesjonell, viste god innsikt og forståelse i de tannproblemene jeg hadde!

Veldig fornøyd

Tannlege: Sofie Kristiansen Vatne Skrevet

Veldig fornøyd med Sofie Vatne. Var til vanlig sjekk, og hull ble borret både kjapt og greit på samme time. Fikk også gode råd for å unngå at et annet påbegynnende hull skulle utvikle seg videre. Greit å slippe inngrep når man ikke må. Ellers veldig hyggelig og trygghetsskapende.

Omsorgsfull tannlege!

Tannlege: Eli Vatne Skrevet

Veldig omsorgsfull og snill tannlege. Jeg har gått til Eli Vatne og datteren Sofie Vatne i flere år nå, og er alltid fornøyd etter mine timer der.

Rens kunne bli gjort grundigere

Tannlege: Eli Vatne Skrevet

Rens kunne bli gjort grundigere. Litt tannstein ble fjernet, men ikke plakk/misfargning. Synes det burde ha vært spesifisert (når man bestiller timen) om at tilbudet ikke dekker det. Det bør egentlig inkluderes. Jeg har vært hos flere tannleger før, og alle har alltid fjernet plakk og misfargning som en del av rens prosess, og de fleste bruker Airflow.