Eurodent AS

Telefonnummer452 68 800452 68 8 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Akersgata 16 0158 Oslo
Eurodent AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Eurodent AS

Dårlig språk på norsk, stresset.

Tannlege: Katarzyna Anna Wlodarska-Sladek Skrevet

Skulle rotfylle tann, fikk et horribelt dyrt tilbud på kr 7753. Samme behandling i Sandvika fikk jeg utført for 5500,-.

Ble også anbefalt å sette ny krone for kr 12 373,- hvilket ikke ble anbefalt ifølge tannlegen i Sandvika. Virker nesten som svindel og ikke forsvarlig praksis. Forøvrig virket klinikken rotete og uhygienisk, kun håndsåpe på toalettet og den var tom, ingen antibac heller.

Tannlege: Wit Eugeniusz Kolodziej Skrevet

besøkte i 2015. hyggelig, fløtt tannlege, veldig fornøyd. har fjærnet wisdom og den gikk raskt !også ,fikk forklarring .

Tannlegeskrekk

Tannlege: Adrian Corneliu Matic Skrevet

Når jeg satte meg i tannlegestolen første gang forsvant tannlegeskrekken som dugg for solen. Har aldri opplevd en mer proffesjonell tannlege enn det jeg opplevde hos Eurodent Oslo.
Ikke bare tannlegen får ros,men hele konseptet er gjennomført proffesjonelt.
I det man kommer inn døren til man forlater lokalet så føler man seg verdsatt og slike opplevelser mangler norske tannleger.
Prismessig kan ikke norske tannleger sammenlignes og mine synspunkter om Eurodent Oslo er kun gode.

Utrolig dyktig og tillitsvekkende

Tannlege: Adrian Corneliu Matic Skrevet

Fått en helt ny hverdag etter noen til tider lange behandlinger hos han. Alltid kommet inn på time og fått time som passer med tog. Også fått en kjempefin oppfølging fra både han og kontorleder. Kan anbefale han og klinikken på det varmeste selv om man har noe skrekk for å ta fatt på en sliten tanngard.

God og rimelig

Tannlege: Adrian Corneliu Matic Skrevet

Profesjonelt, hyggelig personale og ingen unødig venting.