Eurodent AS

Eurodent AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Eurodent AS

Friendly and professional

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

After seeing the orthodontist my anxiety was quickly put to rest by the reassuring approach taken to make me feel comfortable and welcomed. The consultation was completed professionally and my questions about the treatment were answered in simple terms that made sense. I’m giving serious consideration about taking on the treatment as I feel I will be looked after at all stages.

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Har vært der med min datter de siste 1,5 år.
Hun fremstår som meget dyktig tannlege.
Lett å prate meg , veldig hyggelig og imøtekommende.
Anbefales på det sterkeste

Tannlege: Wit Eugeniusz Kolodziej Skrevet

besøkte i 2015. hyggelig, fløtt tannlege, veldig fornøyd. har fjærnet wisdom og den gikk raskt !også ,fikk forklarring .

Lite hyggelig møte

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Denne tannlegen var svært lite imøtekommen og direkte krass og sur. Følte ikke at jeg ble møtt med noe forståelse, og jeg følte også at hun ikke forsto hva jeg sa. Hun virket også sur for at jeg brukte litt tid, og omtrent dyttet meg ut døren. Hit skal jeg aldri tilbake.

Kommer ikke tilbake hit

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Tok seg ikke tid til å høre ordentlig etter hva problemet mitt besto i. Følte meg ikke møtt i det hele tatt. I tillegg var hun ganske kvass og det var ingen hyggelig opplevelse.

Jenta i ekspedisjonen var direkte frekk.
Den eneste som var høflig og vennlig var tannpleieren.

Klinikken har fått gode anmeldelser ellers, så jeg håper dette var unntaket. Uansett, jeg kommer aldri til å bestille time her igjen. Syns heller ikke prisen var noe lavere enn andre steder jeg har vært.

Tannlegeskrekk

Tannlege: Adrian Corneliu Matic Skrevet

Når jeg satte meg i tannlegestolen første gang forsvant tannlegeskrekken som dugg for solen. Har aldri opplevd en mer proffesjonell tannlege enn det jeg opplevde hos Eurodent Oslo.
Ikke bare tannlegen får ros,men hele konseptet er gjennomført proffesjonelt.
I det man kommer inn døren til man forlater lokalet så føler man seg verdsatt og slike opplevelser mangler norske tannleger.
Prismessig kan ikke norske tannleger sammenlignes og mine synspunkter om Eurodent Oslo er kun gode.

Utrolig dyktig og tillitsvekkende

Tannlege: Adrian Corneliu Matic Skrevet

Fått en helt ny hverdag etter noen til tider lange behandlinger hos han. Alltid kommet inn på time og fått time som passer med tog. Også fått en kjempefin oppfølging fra både han og kontorleder. Kan anbefale han og klinikken på det varmeste selv om man har noe skrekk for å ta fatt på en sliten tanngard.

God og rimelig

Tannlege: Adrian Corneliu Matic Skrevet

Profesjonelt, hyggelig personale og ingen unødig venting.