Eurodent AS

Om klinikken

Eurodents tannleger og spesialister kan gi deg alt fra mindre behandlinger og kontroll, til store og kompliserte tannbehandlinger.

Eurodent er den eneste tannklinikken i Norge som gir deg garanti og oppfølging ved klinikk i din by når du får tannbehandling ved klinikken vår i Budapest. Eurodent er derfor den
tryggeste veien du kan velge når du skal ha tannbehandling i utlandet. Alle våre tannleger og spesialister i Norge og Budapest er godkjente for Helfo-refusjon.

Når du skal ha store tannbehandlinger i Budapest så spanderer Eurodent flybilletten for deg!

Eurodent hjelper deg med blant annet:

- Konsultasjon
- Rotfylling
- Tannproteser
- Allmenn tannbehandling
- Tannbehandling i Budapest

Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker å bestille time eller har noen spørsmål.

Eurodent AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Eurodent AS

Bra tannlegebehandlibg

Tannlege: Katarzyna Anna Wlodarska-Sladek Skrevet

Godt fornøyd med tannlegebehandlingen. Profesjonell behandling og god oppfølging til en veldig god pris! 😊

Veldig dyktig tannlege.

Tannlege: Adrian Corneliu Matic Skrevet

Det er nå gått 2 mnd. siden jeg var ferdig med en
omfattende tannbehandling.
Jeg er veldig fornøyd med resultatet og kan absolutt
anbefale dette stedet og tannlegen.

Eneste jeg kan komme på av "kritikk" er at man kan
få litt mer info om hva som skjer etterhvert i
behanlingen.

Sur og frekk tannlege

Tannlege: Katarzyna Anna Wlodarska-Sladek Skrevet

Informerte på forhånd at jeg hadde tannlegeskrekk.
Til tross for dette var det dårlig informasjon om hva hun skulle gjøre, tannpleieren var hardhendt og jeg fikk følelsen av at de egentlig ikke ønsket meg der.

Når jeg ga uttrykk for at jeg syntes det var en ubehagelig stemning og at jeg følte de var unødig hardhendte så gikk stemmenivået opp og jeg ble nermest kjeftet på.

Styr unna!

Tannlege med 100% kontroll

Tannlege: Radovan Lakicevic Skrevet

Jeg var på besøk hos Radovan for å fikse mine to bakerste tenner. Radovan er veldig hyggelig, spørr meg jevnlig om alt er okei og er utrolig effektiv. Han har stålkontroll når han er i gang og hadde en veldig rolig og dyktig hjelper. Jeg anbefaler Radovan hos Eurodent alle dager i uken. Jeg skal hvertfall ikke skifte tannlege. Takk for en bra opplevelse.

Dårlig språk på norsk, stresset.

Tannlege: Katarzyna Anna Wlodarska-Sladek Skrevet

Skulle rotfylle tann, fikk et horribelt dyrt tilbud på kr 7753. Samme behandling i Sandvika fikk jeg utført for 5500,-.

Ble også anbefalt å sette ny krone for kr 12 373,- hvilket ikke ble anbefalt ifølge tannlegen i Sandvika. Virker nesten som svindel og ikke forsvarlig praksis. Forøvrig virket klinikken rotete og uhygienisk, kun håndsåpe på toalettet og den var tom, ingen antibac heller.