Logo for Eurodent Oslo

Eurodent Oslo

Logo for Eurodent Oslo

Om klinikken

Eurodent AS er en tannklinikkjede som har hjulpet nordmenn å forbedre tannhelse i over 10 år. Vi har avdelinger i Trondheim, Oslo, Bergen, Alta og Budapest. Vi er over 60 dyktige ansatte.

Våre tannleger kan hjelpe deg med alt innen tannhelse:

* Undersøkelse
* Fylling
* Rotfylling
* Tannimplantat
* Tannkrone og tannbro
* Tannrens
* Tannbleking
* Proteser

Eurodent er den eneste tannklinikken i Norge som gir deg garanti og oppfølging ved klinikk i din by når du får tannbehandling ved klinikken vår i Budapest. Eurodent er derfor den tryggeste veien du kan velge når du skal ha tannbehandling i utlandet. Alle våre tannleger og spesialister i Norge og Budapest er godkjente for Helfo-refusjon.

Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker å bestille time eller har noen spørsmål.

Eurodent Oslo holder til i Oslo

Siste vurderinger av Eurodent Oslo

Ikke spesielt godt håndverk

Tannlege: Anna Katarzyna Skrevet

Jeg mener denne tannlegen har mye å gå på når det gjelder utførelse og håndverket som skal gjøres.
En fylling som aldri ble bra, falt ut i dag. savner perfeksjonismen.

Ellers fikk jeg inntrykk av Eurodent, som jeg ble anbefalt av en venn, prøver å få deg inn som pasient ved å lokke med billig undersøkelse og deretter høste deg for penger. Dyreste erfaringen jeg har fått på mine snaue 40 år.

God service!

Tannlege: Anna Katarzyna Skrevet

Jeg har vært kunde hos Katarzyna i flere år og hun er en meget dyktig person. God tannlege med humor! Forteller alt hun gjør og passer på at du har det bra. God service!

Ana Maria Rusu

Tannlege: Ana-Maria Rusu Skrevet

Hun forklarer veldig bra ; gjør folk trygge og finner gode løsninger i en litt « forsømt tanngard»- grunnet bl.a tannlegeskrekk i barndommen -senere vært i voksen alder hos veldig dyre tannleger som var veldig dyre -jeg er lege selv - var litt « flau» men denne tannlegen virker faglig svært dyktig og er et vennlig menneske ! Kan trygt anbefales — hilsen Dr [navn fjernet av moderator]
( mest som psykiater nå)
Og derfor : å bruke Ana Maria vil helt sikkert kurere deg fort hvis du har tannlegeskrekk !!! Rimelige priser også

Veldig bra tannlege

Tannlege: Anna Katarzyna Skrevet

Denne tannlegen ble anbefalt av vennen min. Hun er veldig forståelsesfull og omtenksom. Jobber rolig men veldig effektivt, føler man slapper av hos henne.

Dårlig kompetanse

Tannlege: Anna Katarzyna Skrevet

Jeg hadde en time her ifm en rotfylling. Assistenten var hyggelig, men tannlegen var sur og kaldt. Jeg fortalte flere ganger om min tannlegeskrekk, men dette var vist ikke av interesse for denne tannlegen. Jeg fikk bedøvelse. 5 doser, men da tannlege startet å bore kjente jeg fortsatt smerte. Hun avsluttet da behandling og fakturerte for en ufullverdig tjeneste. Nå er det 2 dager siden og der jeg ble bedøvet føles fortsatt ømt og hoven. Jeg ble da henvist til en spesialist, som ikke hadde plass før 3 uker senere. Kan ikke du fullføre en behandling pga manglende kompetanse bør du ikke jobbe med den. Hold deg unna.