Fjærvik Klinikken AS

Sommerrogt. 13-15 0255 Oslo
Fjærvik Klinikken AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Fjærvik Klinikken AS

Hyggelig og dyktig!

Tannlege: Vera Belkaniya Breivik Skrevet

Betalte 15 000 mindre enn hos en annen tannlege som jeg hadde fått kostnadsoverslag fra.
Modern utstyr og lokaler.
Beroligende musikk og rent og fint.

Alle tiders tannlege !

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Hun er meget dyktig, informativ, hensynsfull og menneskelig ! Det er en glede å bli behandlet av henne.

Utmerket service og fantastisk tannlege

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Martine er en fabelaktig tannlege, med mye positiv energi. Hun viser tydelig med hele sitt vesen at hun trives som tannlege, og hun alltid glad og imøtekommende. For den med tannlegeskrekk er hun flink til å lytte og skape trygghet. Hun er alltid flink til å forklare hva hun foretar seg og or deg være med i prosessen. Jeg føler meg alltid trygg i hennes stol. Hun tar seg også tid og gjør seg tilgjengelig når du trenger å rådføre deg med en tannlege. Jeg anbefaler Martine på det sterkeste til andre som tenker å ts en tur til tannlegen.

Den beste tannlegen for alle som har tannlegeskrekk

Tannlege: Martine Leegaard Gladtvet Skrevet

Martine er en varm , sympatisk , omsorgsfull person. Etter å ha besøkt flere tannleger uten å fullføre behandling pga tannlegeskrekk så hørte jeg om Martine, Der ble jeg forstått, sett og fikk styrken til å fullføre. virkelig en helt fantastisk tannlege som Ikke gir deg opp og som vil støtte deg gjennom alt.

Rolig og dyktig

Tannlege: Vera Belkaniya Breivik Skrevet

Empatisk og dyktig tannlege! Føler meg alltid trygg under behandling. Denne klinikken er etter min erfaring spesielt egnet hvis man har tannlegeskrekk!