Glade Smil AS

Langgata 41 4306 Sandnes
Glade Smil AS holder til i Sandnes

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Glade Smil AS

Dobbeltsjekket opplysninger hos andre tannleger

Tannlege: Raza Iftikhar Skrevet

Fikk beskjed om at jeg hadde mange hull og tenner som måtte trekkes for 15 000 kr. Jeg var hos to tannleger etterpå hvor begge har bekreftet at jeg hadde kun et par hull på en tann.

Forferdelig uprofesjonell

Tannlege: Alek Alexandrov Missankov Skrevet

Har aldri hatt en så dårlig opplevelse hos tannlege. Betalte for tannundersøkelse og røntgen, fikk kun røntgenbilder, med minimal forklaring av problemene han oppdaget. Måtte spør og grave for å få noe info, men fikk ikke svar. De to tannlegene som var der, var veldig uprofesjonelle og uhøflige. Jeg lurte virkelig på om de var faktisk var tannleger. Kommer aldri til å gå dit igjen og fraråder andre til å gå dit

Uprofesjonell og slitsom.

Tannlege: Alek Alexandrov Missankov Skrevet

Dette var en forferdelig opplevelse. Rask og upersonlig. Virket ikke profesjonell. Følte meg lurt. Anbefales ikke.

Tusen takk for hjelpen!

Tannlege: Alek Alexandrov Missankov Skrevet

Veldig dyktige og hyggelige tannleger! Lett å få time, senteret har åpent mandag til lørdag til kl.17 og svarer på henvendelser/spørsmål veldig raskt.
Svært profesjonelle!

Beste tannlegen i Sandnes

Tannlege: Reinert Romeo Amundsen Skrevet

Har du tannlegeskrekk gå til han her. Kan sette sprøyter uten det gjør vondt. Rolig avbalansert. Du går ut med et smil. Veldig fornøyd med han.