Halden Tannhelsesenter AS

Storgata 15 1776 Halden
Halden Tannhelsesenter AS holder til i Halden

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Halden Tannhelsesenter AS

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Kristoffer Panagiotis Katsaris Skrevet

Hos Kristoffer føler jeg meg trygg og godt ivaretatt. Han er nøye, kunnskapsrik og jeg er svært fornøyd med behandlingen han gir. Dette er den beste tannlegen jeg har hatt! Personalet er også omsorgsfulle.

Anbefales😊

Tannlege: Kristoffer Panagiotis Katsaris Skrevet

Takket være Kristoffer har jeg kommet over tannlegeskrekk jeg har slitt med. Han er meget dyktig, rask, behagelig og har gode priser. Anbefales på det varmeste

Veldig fornøyd - anbefales

Tannlege: Kristoffer Panagiotis Katsaris Skrevet

For en opptur etter den nedturen jeg hadde med min forrige tannlege! Hyggelig, dyktig og kunnskapsrik! Han lytter til pasienten og forklarer godt hva han gjør og hvorfor. Han gir gode råd og husker til og med detaljer som ikke står i journalen.
Alle ansatte på dette kontoret er hyggelige og imøtekommende, man føler seg godt ivaretatt på alle måter.
Tommel opp!

Tipp topp tannlege

Tannlege: Jol Anders Mjølnerød Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg har hatt. Denne vennlige tannlegen tar seg tid, er nøye, beroligende og kunnskapsrik. Anbefales.

Lett å like!

Tannlege: Oskar Skjelin Skrevet

Oskar har alltid godt humør, er rask og får deg til å smile selv når du sitter i tannlegestolen med munnen full av diverse ting og tang. Han er en god menneskekjenner som gjør at det nesten blir en glede å gå til tannlegen. Dessuten er han innmari kjekk også ;)