Bratann

Kongsgata 44 4005 Stavanger
Bratann holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Bratann

Faglig dyktig, oppdatert og samvittighetsfull!

Tannlege: Hans Kristian Ognedal Skrevet

Svært flink. Trygg og grundig uansett problemstilling. Har nytt utstyr og tar hygiene og smittevern på alvor. Anbefales til alle!

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Hans Kristian Ognedal Skrevet

Hadde i lang tid gått med vondt tannkjøtt, oppsøkte derfor Ognedal og fikk vite at jeg hadde tannkjøttbetennelse. Har i tillegg tannlegeskrekk, men dette kurerte han ganske kjapt. Har gått til han en del ganger nå, og er imponert over hvor rolig og flink han er. Assistenten hans er også veldig koselig.

Han er nok ikke den billigste tannlegen i Stavanger, men kvalitet koster. Så er du opptatt av en tannlegge som bryr seg og som er dyktig i faget sitt så velger du Ognedal.

Anbefales!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Hans Kristian Ognedal Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt! Han er faglig dyktig, han lytter og har et oppriktig ønske om å hjelpe. Anbefales på det varmeste:)

Beste tannlegen!

Tannlege: Hans Kristian Ognedal Skrevet

Kort sagt den beste tannlegen jeg har vært hos. Og med mine utfordringer har jeg vært hos et par, kan man trygt si.

Topp tannlege

Tannlege: Hans Kristian Ognedal Skrevet

Hans Kristian er en kjempeflink oppdatert tannlege med en flott evne til å formidle hva som skal gjøres og eventuelle konsekvenser av det som blir gjort. I tillegg tar han seg tid til å høre på meg og han gir gode innspill med tanke på hva som kan gjøres forebyggende. Han er tålmodig og nøye med å forklare hva ting koster og skisserer forskjellige mulige løsninger.
At han tydeligvis liker arbeidet sitt og reflekterer en trygghet og en vennlighet i kontakt med medmennesker er en bonus! Jeg synes forrige tannlege jeg hadde i flere tiår var bra, men Hans Kristian er enda bedre! Anbefales!