Hinna Tannlegesenter AS

Boganesveien 8 4020 Stavanger
Hinna Tannlegesenter AS holder til i Stavanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Hinna Tannlegesenter AS

Den desidert beste tannlegen

Tannlege: Trine Elise Sem-Henriksen Skrevet

Dette er en tannlege, som har kurert min tannlegeskrekk ved hjelp av sitt fantastiske vesen. Rolig og behagelig, samt forklarende.
Hun gir ikke opp før alt er ok, og hun har fått litt å stri med, inne i munnen min.
Kommer aldri til å skifte tannlege.
Og hun har også verdens beste assistent.

Anbefales på det varmeste

Tannlege: Giang Kien Nguyen Skrevet

Har vært kunde hos Hinna Tannlegesenter og Kien i et par år. Tross tannlege"angst" føles det veldig greit å være her. Kien er veldig dyktig, rolig og tar seg god tid til å forklare underveis - samtidig er han effektiv i inngrepene som gjøres. Det føles trygt hele tiden.

Har kun positive erfaringer og vil gjerne anbefale Kien og hans kollegaer på senteret.

Har bare gode erfaringer. Anbebefales

Tannlege: Per Rune Brathetland Skrevet

Har full tillit til tannlegen min. Rask time ved akutte behov. Rask, forsiktig og riktig pris. Har vært pasient i 8 år.

En profesjonell å dyktig tannlege.

Tannlege: Per Rune Brathetland Skrevet

Jeg har brukt per rune brathetland av å på i seks år og opplever ham som en ryddig og hyggelig tannlege..og veldig flink i det han holder på med.ser ingen grunn til å bytte tannlege i fremtiden.😉

Betrygger pasienten

Tannlege: Giang Kien Nguyen Skrevet

Kom raskt til hos legen ved akuttilfelle. Fikk god informasjon om behandlingsmuligheter og behandlingen underveis. Er første tannlegen jeg har gått til hvor jeg ikke har brekt meg gjennom timen. Han har gode teknikker og unngår å putte hele hånden inn i munnen som er erfart hos andre. Tannlegen opptrer rolig og sikker.
Selve tannlegesenteret var moderne og luktet ikke typisk tannlegekontor. Går gjerne her igjen.