Hinna Tannlegesenter AS

Telefonnummer51 88 15 1151 88 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boganesveien 8 4020 Stavanger
Hinna Tannlegesenter AS holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Hinna Tannlegesenter AS

Betrygger pasienten

Tannlege: Giang Kien Nguyen Skrevet

Kom raskt til hos legen ved akuttilfelle. Fikk god informasjon om behandlingsmuligheter og behandlingen underveis. Er første tannlegen jeg har gått til hvor jeg ikke har brekt meg gjennom timen. Han har gode teknikker og unngår å putte hele hånden inn i munnen som er erfart hos andre. Tannlegen opptrer rolig og sikker.
Selve tannlegesenteret var moderne og luktet ikke typisk tannlegekontor. Går gjerne her igjen.

Hyggelig , Rolig, Forsiktig

Tannlege: Giang Kien Nguyen Skrevet

Han var En behagelig og Rolig ung Tannlege. Som forklarte og ga sin vurdering og hjelp. Veldig bra.Besøkte han for første gang da etter en lang ferie og hadde hatt forkjølelse og vondt i halsen. Tenkte det kunne være visdomstann . Han er litt usikker , men jeg er fornøyd.

Har gått til Per Rune i 6-8 ? år.

Tannlege: Per Rune Brathetland Skrevet

Så langt jeg kan bedømme er han faglig dyktig. Behagelig i sin måte å jobbe på. Meget hyggelig. Husker pasientene sine godt. Alltid imøtekommende. Får time ganske fort om det er noe spesielt. Ellers får jeg innkalling jevnlig en gang i året. Greit m parkering på baksiden av bygget.

Anbefales!

Tannlege: Per Rune Brathetland Skrevet

Ingen ventetid, fine lokaler.
Jeg synes ofte det er svært ubehagelig med tannbehandling; dette var imidlertid helt uproblematisk her, da Brathetland var forsiktig og hensynsfull. Hyggelig og flink tannlege!

Den beste tannlegen jeg har opplevd

Tannlege: Per Rune Brathetland Skrevet

Veldig fornøyd - føler meg godt ivaretatt og føler tannlegen er veldig kompetent. Jeg tror aldri jeg har måttet vente på timen min, jeg får god oppfølgning og jeg totalopplevelsen er alltid god.