Welde Jens Petter

Telefonnummer31 28 68 0031 28 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Spikkestadveien 128 3430 Spikkestad
Welde Jens Petter holder til i Røyken

Siste vurderinger av Welde Jens Petter

Fantastisk tannlege.

Tannlege: Jens Petter Welde Skrevet

Begynte hos Jens Petter i 99 da han drev på Bogerud i Oslo, og går fortsatt til han i dag. Alltid blid og hyggelig. Svært forsiktig tannlege som vil deg kun det beste. Forklarer alltid hva han gjør, og veldig nøye med at behandlingen skal være smertefri. Han er meget dyktig til å sette bedøvelse. Han gjør det på en måte så man tilnærmet ikke kjenner sprøyten. Kommer aldri til å bytte tannlege frivillig.

Gruer meg aldri lenger til et tannlegebesøk

Tannlege: Jens Petter Welde Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk!!
Svært mange vonde minner fra barneskole-tannlegen har satt dype spor.
I mitt voksne liv har jeg ofte latt være å gå til tannlege i frykt.

Da jeg flytta til Spikkestad for noen år siden ble jeg anbefalt Jens Petter. Og jeg har aldri angret ett sekund.
Han er den mest behagelige og hyggelige tannlegen du kan tenke deg.

Han forklarer hele tiden hva han gjør og snakker til DEG. Du blir behandlet som en person, ikke som en bil som står på verksted.

Han er svært forsiktig, behagelig og ikke minst dyktig.

Så nå gleder jeg meg hver gang jeg får lappen i postkassa om at jeg har ny time til kontroll.

Sympatisk og serviceinnstilt

Tannlege: Jens Petter Welde Skrevet

Han virker alltid interessert i mitt ve og vel. Tar tennene mine på alvor, med et hyggelig smil:). Han er grundig, sender deg til spesialist hvis han er usikker. Tolgjengeligheten er bra,det går ikke lang tid før man får time. I mottakelsen blir du alltid godt tatt i mot.Det eneste jeg har savnet,er litt beroligende musikk,evt radio. Det er greit å ha noe å høre på når boret går.

Utrolig serviceminded, og som gjør det beste for DEG!

Tannlege: Jens Petter Welde Skrevet

Utrolig blid å imøtekommende tannlege. Da han flyttet fra tannlegen i Slemmestad til Spikkestad, måtte jeg følge etter. Utrolig fornøyd med løsningene han ser og pris.