John Magne Qvale

John Magne Qvale holder til i Haugesund

Siste vurderinger av John Magne Qvale

behagelig.

Tannlege: John Magne Qvale Skrevet

han er så åpenlyst snill, behagelig og hyggelig at det må vel ha en fantastisk effekt på folk med tannlegeskrekk. kunne med fordel kortet litt ned på operasjonsintervallene så man slapp å holde pusten så lenge. lokalene er muligens litt shabby og venterommet kanskje til og med skrekkelig (?), og minus for manglende tilrettelegging.

Kjempe flink!!

Tannlege: John Magne Qvale Skrevet

Dette er en flink tannlege. Hadde alle vært som han ville det ikke vært mange med tannlegeskrekk.
Anbefales!

Alltid tid for deg

Tannlege: John Magne Qvale Skrevet

Snill og imøtekommende. Kanskje for mye. Da jeg var hos ham lot han seg avbryte av andre som absolutt ville snakke med deg.

Finnes ikke så mangen som er bedre

Tannlege: John Magne Qvale Skrevet

Quale har klart det verken tannlege psykologer eller andre har klart, kurert min tannlegeskrekk som var så grusom så jeg gråt bare jeg så en tannlege. Han er bare helt fantastisk, ikke mistet tolmodigheten en gang på alle disse årene jeg har gått til han. Har dårlige tenner pga medisiner men han tar seg alltid god tid og forklarer og er forsiktig. Ingenting å si på arbeidet annet enn positivt, og som tannlege så er han verdt hver en stjerne jeg kan gi han :)