John Magne Qvale

John Magne Qvale holder til i Haugesund

Siste vurderinger av John Magne Qvale

Helt fantastisk!

Tannlege: John Magne Qvale Skrevet

Har gått til Qvale i ca 20 år, pga tannlegeskrekk i veldig tidlig alder. Qvale har en helt egen ro og holder deg oppdatert gjennom hele prosessen. Hva jeg skal gjøre nå når han pensjonerer seg, aner jeg ikke! En fantastisk flink tannlege, som i tillegg har muligheten til å gi pasientene lystgass!

Helt formidabel

Tannlege: John Magne Qvale Skrevet

John Magne er en helt fantastisk tannlege med slike som meg, med uttalt odontofobi (tannlegeskrekk så til de grader at det er stilt diagnose). Han tilpasser hvordan han har konsultasjonen basert på hvem som sitter i stolen.
Han tilbyr lystgass.

rolig,effektiv og rimelig

Tannlege: John Magne Qvale Skrevet

anbefales på det sterkeste til dem med tannlegeskrekk. han har også god kunnskap innen psykologi og er rask å grundig i arbeidet sitt.velger ikke dyre løsninger som ikke passer lommeboken til pasientene slik som mange i distriktet gjør for eksempel.

Beste tannlegen i byen !!!!

Tannlege: John Magne Qvale Skrevet

Bedre tannlege skal en lete lenge etter. Alltid imøtekommende, forsiktig, forklarende og tar seg god tid til meg med tannlege skrekk.

Bedre finner du ikke.

Tannlege: John Magne Qvale Skrevet

Går til ham innimellom. Eneste tannlegen som får røre meg. Han er jævlig god på tannlegeskrekk, og har tilleggsutdanning i dette.