Colosseum Tannlege Arendal Kastell

Colosseum Tannlege Arendal Kastell holder til i Arendal

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Arendal Kastell

Dyktig tannlege

Tannlege: Jostein Andersen Skrevet

Hyggelig og dyktig tannlege. Forklarer godt hva som må gjøres og hvordan jeg best kan utføre egen behandling. Kan anbefale han videre.

Beste tannlegen noen gang

Tannlege: Torgeir Meum Byrkjeflot Skrevet

Jeg har etterhvert bodd i flere byer, og har hatt mange ulike tannleger. Jeg kan uten tvil si at jeg aldri før har vært så fornøyd med en tannlege.

Jeg kan ikke skryte nok! Fikk han anbefalt av flere, og har aldri angret.
Har i tillegg en diagnose som gjør at jeg må ofte til tannlege og har hatt mye behandling hos tannlege, har aldri vært med fornøyd med en tannlege.

Han er så utrolig rolig og behagelig å forholde seg til at jeg slapper av hele tiden. Har 100% tillitt til tannlegen. Han er presis og nøyaktig samtidig som jeg opplever han som effektiv og forsiktig.

Han tar hensyn og gjentar hele tiden at jeg må gi beskjed hvis jeg trenger pause eller lurer på noe. Jeg styrer alt og han tilrettelegger så godt. Her kan man rett og slett slappe av i tannlegestolen. Jeg kan bare ikke skryte nok!

Dette må være den beste tannlegen jeg har vært borti eller hørt om. Helt unik.

Ellers er tannlegekontoret flott. Hyggelig ansatte og en super trivelig assistent. De er flotte hele gjengen!

Veldig dyktig tannlege.

Tannlege: Torgeir Meum Byrkjeflot Skrevet

Jeg hadde mitt første møte med tannlege Byrkjeflot i går. Og jeg har så sterk tannlege skrekk, at jeg må bruke premedisinering. Det tror jeg at jeg slipper å gjøre fremover. For han var så rolig, og dyktig, at jeg stort sett klarte å puste med magen hele tiden. Utstyret han bruker er veldig moderne. Noe som gjør at behandlingen går raskere. Kan ikke si annet enn at jeg er kjempe fornøyd. Og kommer til å gå tilbake dit. Jeg anbefaler alle som har tannlege skrekk, å prøve denne tannlegen. Og ellers alle som vil ha en dyktig tannlege.