Kolbotn Tannlegesenter AS

Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
Kolbotn Tannlegesenter AS holder til i Oppegård

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Kolbotn Tannlegesenter AS

Han har et behagelig vesen. God kontakt med pasienten

Tannlege: Mohammed Hassan Siddique Skrevet

Teknisk utførelse virker meget god. Han forklarer hvert steg i behandlingen på lett forståelig språk.
Som pensjonert privatpraktiserende almenlege føler jeg at denne tannlegen erstatter min tidligere tannlege på en fremragende måte. Vil anbefale han i min omgangskrets.

Svært dyktig tannlege

Tannlege: Ly Pham Skrevet

Jeg har gått til Ly i mange år og har alltid vært svært fornøyd med behandlingen jeg har fått. Hun er forsiktig, behagelig, menneskelig, gir gode råd og har et godt kontaktnett som jeg er blitt videresendt til når det har vært nødvendig.

Betryggende og dyktig tannlege

Tannlege: Mohammed Hassan Siddique Skrevet

Følte at jeg for første gang på mange år fikk en grundig sjekk av helsetilstanden på mine tenner. Hassan er nøye og presis og utfører jobben sin kjempebra! En av de beste tannlegene jeg har vært hos.
Tannlegeskrekken har blitt borte. Hassan er en jeg kommer til å fortsette å komme til og anbefaler han til alle.

Om jeg så flytter til Afrika.....

Tannlege: Ly Pham Skrevet

....så skal jeg beholde denne tannlegen😊👍🏻

En særdeles omtenksom, forsiktig og tillitsvekkende tannlege.
Hun er opptatt av at det skal være best, minst mulig vondt og billigst mulig for kunden.

Tannlegekontoret er innbydende, med topp moderne utstyr. Og sekretæren er usedvanlig hyggelig og serviceinnstilt.
Det eneste lille minuset er at tannlegen har litt kort åpningstid på ettermiddagen.

Vennlig og proff tannlege

Tannlege: Mohammed Hassan Siddique Skrevet

En tannlege som både er effektiv og hensynsfull. Han gir informasjon om hva han gjør og passer hele tiden på at pasienten har det greit. Anbefales!