Kolbotn Tannlegesenter AS

Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
Kolbotn Tannlegesenter AS holder til i Nordre Follo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kolbotn Tannlegesenter AS

Underbar tjej & fagligt duktig

Tannlege: Ly Pham Skrevet

Ly är behaglig, lyhörd och pedagogisk för oss som inte är såå superglada i att gå till tannlegen ;) Känner mig trygg och ivaretatt!

Anbefalt tannlege

Tannlege: Mohammed Hassan Siddique Skrevet

Veldig behagelig tannlege å gå til. Sjekker jevnlig om du har det bra, forklarer hele tiden hva han skal gjøre og hva han gjør. Her er både kunnskapen og kommunikasjons ferdigheten i orden. Han anbefales på det varmeste.

Han har et behagelig vesen. God kontakt med pasienten

Tannlege: Mohammed Hassan Siddique Skrevet

Teknisk utførelse virker meget god. Han forklarer hvert steg i behandlingen på lett forståelig språk.
Som pensjonert privatpraktiserende almenlege føler jeg at denne tannlegen erstatter min tidligere tannlege på en fremragende måte. Vil anbefale han i min omgangskrets.

Svært dyktig tannlege

Tannlege: Ly Pham Skrevet

Jeg har gått til Ly i mange år og har alltid vært svært fornøyd med behandlingen jeg har fått. Hun er forsiktig, behagelig, menneskelig, gir gode råd og har et godt kontaktnett som jeg er blitt videresendt til når det har vært nødvendig.

Betryggende og dyktig tannlege

Tannlege: Mohammed Hassan Siddique Skrevet

Følte at jeg for første gang på mange år fikk en grundig sjekk av helsetilstanden på mine tenner. Hassan er nøye og presis og utfører jobben sin kjempebra! En av de beste tannlegene jeg har vært hos.
Tannlegeskrekken har blitt borte. Hassan er en jeg kommer til å fortsette å komme til og anbefaler han til alle.