Kolbotn Tannlegesenter AS

Kolbotn Tannlegesenter AS holder til i Nordre Follo

Siste vurderinger av Kolbotn Tannlegesenter AS

Utrolig dyktig og behagelig

Tannlege: Elisabeth Degerstrøm Engelstad Skrevet

Elisabeth er en utrolig dyktig og behagelig tannlege. Tar seg tid til å snakke med å berolige den som er kjempe engstelig for tannlege. Gleder meg til neste oppmøte😍

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Ly Pham Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Veldig flink tannlege som tar hensyn til deg som pasient! Min første time ble hvertfall ikke min siste :) Hadde ikke vært hos tannlegen på 9 år, så jeg var litt smånervøs. Hun er såpass selvsikker og dyktig at nervøsiteten forsvant ut av vinduet. Særdeles flink å informere om tannhelse og virker genuint opptatt av at du skal ha det bra! Tusen takk, Ly! Nå kommer hele familien til å bytte tannlege 😂

Underbar tjej & fagligt duktig

Tannlege: Ly Pham Skrevet

Ly är behaglig, lyhörd och pedagogisk för oss som inte är såå superglada i att gå till tannlegen ;) Känner mig trygg och ivaretatt!

Anbefalt tannlege

Tannlege: Hassan Siddique Skrevet

Veldig behagelig tannlege å gå til. Sjekker jevnlig om du har det bra, forklarer hele tiden hva han skal gjøre og hva han gjør. Her er både kunnskapen og kommunikasjons ferdigheten i orden. Han anbefales på det varmeste.

Han har et behagelig vesen. God kontakt med pasienten

Tannlege: Hassan Siddique Skrevet

Teknisk utførelse virker meget god. Han forklarer hvert steg i behandlingen på lett forståelig språk.
Som pensjonert privatpraktiserende almenlege føler jeg at denne tannlegen erstatter min tidligere tannlege på en fremragende måte. Vil anbefale han i min omgangskrets.