Kolbotn Tannlegesenter AS

Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
Kolbotn Tannlegesenter AS holder til i Oppegård

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Kolbotn Tannlegesenter AS

Betryggende og dyktig tannlege

Tannlege: Mohammed Hassan Siddique Skrevet

Følte at jeg for første gang på mange år fikk en grundig sjekk av helsetilstanden på mine tenner. Hassan er nøye og presis og utfører jobben sin kjempebra! En av de beste tannlegene jeg har vært hos.
Tannlegeskrekken har blitt borte. Hassan er en jeg kommer til å fortsette å komme til og anbefaler han til alle.

Om jeg så flytter til Afrika.....

Tannlege: Ly Pham Skrevet

....så skal jeg beholde denne tannlegen😊👍🏻

En særdeles omtenksom, forsiktig og tillitsvekkende tannlege.
Hun er opptatt av at det skal være best, minst mulig vondt og billigst mulig for kunden.

Tannlegekontoret er innbydende, med topp moderne utstyr. Og sekretæren er usedvanlig hyggelig og serviceinnstilt.
Det eneste lille minuset er at tannlegen har litt kort åpningstid på ettermiddagen.

Vennlig og proff tannlege

Tannlege: Mohammed Hassan Siddique Skrevet

En tannlege som både er effektiv og hensynsfull. Han gir informasjon om hva han gjør og passer hele tiden på at pasienten har det greit. Anbefales!

Utrolig flink og ryddig tannlege

Tannlege: Mohammed Hassan Siddique Skrevet

Hassan var utrolig imøtekommende og forklarte hva han skulle gjøre, noe som gjorde meg svært trygg.

Hassan var rolig og utførte rotfyllingen som en drøm.

Anbefaller på det sterkeste

Vi er heldig på Kolbotn..

Tannlege: Mohammed Hassan Siddique Skrevet

....som kan glede oss over denne tannlegen. Ordner og fikser uten at en blir ruinert. Det er bestandig hyggelig å bli møtt med et velkommen og en fagmann som er opptatt av at resultatet skal bli holdbart. Har benyttet Hassan i noen år nå og kommer til å fortsette med det. Han anbefaler jeg med glede til de jeg bryr meg om.