Heilotannlegene DA

Welhavens vei 9 4319 Sandnes
Heilotannlegene DA holder til i Sandnes

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Heilotannlegene DA

Rolig , omtenksom og helt fantastisk

Tannlege: Marte Sagli Skrevet

Heilotannlegene er desidert den beste plassen og gå til tannlegen.
De er faglig dyktige, imøtekommende og atmosfæren er god. Det kjenner man med en gang man kommer inn! Stedet er preget av humor og varme.

Min tannlege Marte er fantastisk, forståelsesfull og hensynsfull.

Jeg har i mange år hatt sterk tannlegeskrekk grunnet traumer. Men etter å ha begynt hos Marte og Heilotannlegene blir jeg mer og kurert for hvert besøk.

Jeg vil anbefale alle å gå til Heilotannlegene!

Number one

Tannlege: Marte Sagli Skrevet

Skulle trekke en tann forleden. Alt gikk så bra. Avbalansert. Hun var den beste tannlegen jeg har vært hos. Forsetter å gå der.

Den beste tannlegen

Tannlege: Benedikte Fjeldstad Alhaug Skrevet

Benedikte er en gledespreder. Du blir rett og slett i godt humør. Er flinke og passer veldig på at du at ikke skal ha det vondt.

Beste tannlege

Tannlege: Benedikte Fjeldstad Alhaug Skrevet

Har bare positivt å si, alltid godt humør, typisk bergenser :) kunne ikke gått til andre p.g.a. min tannlegeskrekk, har gått til Benedicte i over 15 år....og kan trygt anbefale henne til alle.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Atle Hagli Skrevet

Atle er virkelig verdens beste tannlege.

Som tannlege er han ryddig, strukturert, dyktig, forsiktig og veldig hensynsfull.
Han kurerte min solide tannlegeskrekk på første besøk.

Han flørter med alle damene, har bra humor og humør, og sprer masse glede. Det gjør at man slapper av i tannlegestolen. Jeg trakk en visdomstann hos han, og hadde ingen smerter, verken under eller etter tannlegebesøket.

Anbefales på det sterkeste. Hele min familie går nå til Heilotannlegene, men til ulike tannleger. Og vi kan ikke skryte nok, vi anbefaler dem til alle vi kjenner.

I tillegg er det lett å få time, og de har stor p-plass.