Else Lund

Heilotannlegene DA

Autorisasjon (2005)

Heilotannlegene DA Telefonnummer51 66 22 3251 66 22 ...
Welhavens vei 9 4319 Sandnes
Else Lund er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Else Lund

Flink og veldig behagelig

Klinikk: Heilotannlegene DA Skrevet

Her ble jeg veldig godt mottatt og ivaretatt av en dyktig og veldig behagelig tannlege som også informert på en lettfattelig og grei måte mht hva som ble utført.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Colosseum Tannlege Solakrossen Skrevet

Jeg kom tilfeldig innom siden her, Else du fortjener all den ros du kan få her inne. Jeg har aldri følt meg så godt tatt i mot som hos deg! blir din pasient så lenge jeg bor her i Stavanger!

En famtastisk dyktig tannlege og god sevice

Klinikk: Colosseum Tannlege Solakrossen Skrevet

Else Lund er en tålmodig, dyktig og omsorgsfull tannlege. Hun tar seg god tid,er oppmerksom og gjør et dyktig arbeid.
Tannlegekontoret yter svært god service, noe helt utenom det vanlige! Selv om det er en ubehagelig opplevelse i seg selv å gå til gannlegen, klarer Else Lund likevel å gjøre det greit for meg som pasient. Kan anbefales på det varmeste.

Superduper

Klinikk: Colosseum Tannlege Solakrossen Skrevet

Ville bare gi henne her skikkelig skryt. Har hatt, og har skikkelig tannlegeskrekk, men hun er kjempeflink til å ta det rolig og gå igjennom det hun skal. I tillegg er de oppmerksomme på senteret å ringe en dag eller to i forveien å minne meg på timen!
Faktisk så kunne jeg ikke tenke meg en annen tannlege i fremtiden, så heldigvis er hun i aldreren så hun overlever meg:)