Else Lund

Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen

2005

Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen Prisliste

Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen Telefonnummer51 21 68 0051 21 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 14 4050 Sola
Else Lund er tannlege i Sola

Siste vurderinger av Else Lund

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen Skrevet

Jeg kom tilfeldig innom siden her, Else du fortjener all den ros du kan få her inne. Jeg har aldri følt meg så godt tatt i mot som hos deg! blir din pasient så lenge jeg bor her i Stavanger!

En famtastisk dyktig tannlege og god sevice

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen Skrevet

Else Lund er en tålmodig, dyktig og omsorgsfull tannlege. Hun tar seg god tid,er oppmerksom og gjør et dyktig arbeid.
Tannlegekontoret yter svært god service, noe helt utenom det vanlige! Selv om det er en ubehagelig opplevelse i seg selv å gå til gannlegen, klarer Else Lund likevel å gjøre det greit for meg som pasient. Kan anbefales på det varmeste.

Superduper

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen Skrevet

Ville bare gi henne her skikkelig skryt. Har hatt, og har skikkelig tannlegeskrekk, men hun er kjempeflink til å ta det rolig og gå igjennom det hun skal. I tillegg er de oppmerksomme på senteret å ringe en dag eller to i forveien å minne meg på timen!
Faktisk så kunne jeg ikke tenke meg en annen tannlege i fremtiden, så heldigvis er hun i aldreren så hun overlever meg:)