Morvik Tannlegesenter AS

Telefonnummer55 19 98 2055 19 98 ...
Slettevikvegen 1 5124 Morvik
Morvik Tannlegesenter AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Morvik Tannlegesenter AS

Norges hyggeligste tannlege

Tannlege: Hildegunn Kvamme Bergmann Skrevet

Kan ikke annet enn å anbefale tannlege Hildegunn Kvamme Bergmann! For dem som kanskje ikke har en udelt positiv opplevelse ved tannlegebesøk, forsøk Hildegunn! Jeg gleder meg til de nødvendige, men hyggelige timene på Morvik Tannlegesenter! Jeg tar kontroll to ganger i året, og har vert fri for hull veldig lenge på grunn av gode råd.

DYKTIG OG OMSORGSFULL TANNLEGE!

Tannlege: Jostein Kvamme Skrevet

Jostein Kvamme er en tannlege som ivaretar pasienten/kunden, etter alle kunstens regler. Han yter service på en effektiv, men dog omsorgsfull måte. Han er svært oppmerksom og kvikk!
Rent tannteknisk, så forteller/underviser han deg pr. røntgenbilde om hvordan det står til med tennene, forespeiler fremtidige utfordringer og løsninger, og dette gjør han med et åpenbart engasjement. Jeg vil anbefale denne tannlegen til alle!!
(Ikke la deg "skremme" av den høye skranken! Bak "Borgen" er der bare fine mennesker!)

Best av de beste

Tannlege: Jostein Kvamme Skrevet

Har vært pasient hos Jostein i en mannsalder, alltid positiv og hjelpsom. Tar deg som pasient på alvor , har bare positivt å si om denne tannlegen. Har du tannlegeskrekk er Jostein utrolig dyktig , og han lytter , du kan føle deg godt ivaretatt av denne kjekke tannlegen .

Hun er kjempeflink. Har bare god erfaring med henne.

Tannlege: Hildegunn Kvamme Bergmann Skrevet

Hun er nøye å følger opp med videre hjelp hvis det trengs. Enten det er via Nav o.l..

Behagelig

Tannlege: Hildegunn Kvamme Bergmann Skrevet

Behagelig gir deg en god følelse av du er trygg
Har gått til henne i 15 år