Raufoss Tannlegesenter AS

Storgata 13 2830 Raufoss
Raufoss Tannlegesenter AS holder til i Vestre Toten

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Raufoss Tannlegesenter AS

Meget flink tannlege

Tannlege: Øyvind Saur Skrevet

Øyvind er en tannlege som er flink og nøyaktig. Har tidligere spart penger fordi han har henvist meg til sykehuset for å trekke en komplisert tann. Dette istedenfor å bruke masse penger før den til slutt uansett måtte bort. Han er god til å få deg avslappet, og er i tillegg en artig kar! Anbefales!

Beste tannlegen som finnes

Tannlege: Øyvind Saur Skrevet

Så behagelig og forståelsfull og forsiktig og flink og jeg hsr ikke ord til å beskrive hvor flink og grei han er..anbefales til alle uansett om du har tannlegeskrekk eller ei han er rask og flink og forsiktig og ordner opp og trenger man dele opp regningen etterpå så får man det også helt toppers..:-)

Fantastisk!

Tannlege: Øyvind Saur Skrevet

Ingen grunn til å være redd når Øyvind er så flink!

Jeg ble svært lei meg da jeg måtte flytte, og mistet Øyvind som tannlege.

De som har han, er svært heldige!

Han er svært dyktig, lett på hånden, og forteller alt hva han gjør, til enhver tid, og blid som ei sol! En liten morsom kommentar og latter følger alltid med! :)

Anbefaler Øyvind Saur på det aller varmeste, spesielt til de med tannlegeskrekk!

Dyktig tannlege

Tannlege: Øyvind Saur Skrevet

Holder timeplanen, flink tannlege faglig. Alltid munter tone. Har ikke mistet en eneste fylling han har satt inn. Tar hensyn hvis det er ubehagelig. Fortjener topp score !

Behagelig og dyktig

Tannlege: Øyvind Saur Skrevet

Flink, rask, serviceminded - strekker seg langt for å gi deg hjelp når du trenger det.
Humor og glimt i øyet.
Har brukt han i mange år - gruer meg ikke for å gå til tannlegen etter at jeg begynte hos han.