Øyvind Saur

Øyvind Saur er tannlege i Vestre Toten

Siste vurderinger av Øyvind Saur

Beste tannlegen

Klinikk: Oris Dental Raufoss Skrevet

Hatt skrekk, med Øivind er det ingenting å Grue seg til. Kun toppscore fra meg. Han får en til og slappe av og er samtidig morsom.

Meget flink tannlege

Klinikk: Oris Dental Raufoss Skrevet

Øyvind er en tannlege som er flink og nøyaktig. Har tidligere spart penger fordi han har henvist meg til sykehuset for å trekke en komplisert tann. Dette istedenfor å bruke masse penger før den til slutt uansett måtte bort. Han er god til å få deg avslappet, og er i tillegg en artig kar! Anbefales!

Beste tannlegen som finnes

Klinikk: Oris Dental Raufoss Skrevet

Så behagelig og forståelsfull og forsiktig og flink og jeg hsr ikke ord til å beskrive hvor flink og grei han er..anbefales til alle uansett om du har tannlegeskrekk eller ei han er rask og flink og forsiktig og ordner opp og trenger man dele opp regningen etterpå så får man det også helt toppers..:-)

Fantastisk!

Klinikk: Oris Dental Raufoss Skrevet

Ingen grunn til å være redd når Øyvind er så flink!

Jeg ble svært lei meg da jeg måtte flytte, og mistet Øyvind som tannlege.

De som har han, er svært heldige!

Han er svært dyktig, lett på hånden, og forteller alt hva han gjør, til enhver tid, og blid som ei sol! En liten morsom kommentar og latter følger alltid med! :)

Anbefaler Øyvind Saur på det aller varmeste, spesielt til de med tannlegeskrekk!

Dyktig tannlege

Klinikk: Oris Dental Raufoss Skrevet

Holder timeplanen, flink tannlege faglig. Alltid munter tone. Har ikke mistet en eneste fylling han har satt inn. Tar hensyn hvis det er ubehagelig. Fortjener topp score !